ben buraya 4. ay 2010da kayıt yapmışım.mümkün olan her fırsattada dalıyorum içeri

sıcak bir ortam ve yüksek oranlı sevgi,saygı ve dostluk barındırıyor,yüreklere inebiliyor.memnunum.
kronik kardeş aşağıdaki duygu yüklü satırların çok hoş,yüreğine sağlık.
bende buradaki ilk yazımda tüm arkadaşlara dolu dolu selamlar saygılar
sunarım.hepiniz sağolun.