Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Hatıra defteri
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 12.10.2010, 11:31   #53
filografozan
Usta Yiğido
 
filografozan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
filografozan Şuan filografozan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 30.06.2014 00:13

Üyelik Tarihi: 05.04.2010
Yaş: 56
Mesajlar: 3.298
Tecrübe Puanı: 922 filografozan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Hatıra defteri

ben buraya 4. ay 2010da kayıt yapmışım.mümkün olan her fırsattada dalıyorum içerisıcak bir ortam ve yüksek oranlı sevgi,saygı ve dostluk barındırıyor,yüreklere inebiliyor.memnunum.
kronik kardeş aşağıdaki duygu yüklü satırların çok hoş,yüreğine sağlık.
bende buradaki ilk yazımda tüm arkadaşlara dolu dolu selamlar saygılar
sunarım.hepiniz sağolun.
__________________
BAKİ KALAN BU KUBBEDE BİR HOŞ SADA İMİŞ...
filografozan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 5 Kullanıcı filografozan'e Teşekkür Ediyor...