Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar - Tekil Mesaj Gösterimi - Baltalı tinerci çetesi gece dehşet saçıyor
Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 15.11.2010, 23:35   #34
mansur58
Usta Yiğido
 
mansur58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
mansur58 Şuan mansur58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 29.07.2014 05:38

Üyelik Tarihi: 15.10.2010
Mesajlar: 1.491
Tecrübe Puanı: 722 mansur58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Baltalı tinerci çetesi gece dehşet saçıyor

Nerede böylesine kötü yollara düşmüş insanımızı görsem insanlığımdan utanır kahrolurum.

Neresinden bakarsanız bakın bu yollara düşürülmüş olan çocuklarımız, genel evlere düşürülmüş kızlarımız, köprü altlarını mesken tutmuş kimsesiz yurtsuz evlatlarımız, alkolden, kumardan yuvasını yurdunu terkedip sokağa düşmüş insanlarımız yanlış bir gidişatın meyveleridir. Yani koskoca deveyi bırakıp tüyü ile meşgul olmayalım

Acı ama gerçek; itiraf edelim ki bu çocukların hiç birisi dünyaya tinerci veya suçlu olarak gelmediler. Bilakis sonradan bu yollara düşürüldüler. Bu günahın sorumlusu istisnasız bizleriz. Buna eğitimci deyin, öğretimci deyin, siyasetçi deyin, din adamı deyin, aile ve çevre deyin özetle ne derseniz deyin herkes kendi payına bu günahtan sorumludur.

Bu gün kalkıp sepepleri irdeleyerek neslimizi korumak için çareler sunmak yerine bir sonuç olan tinerci yavrularımızı suçlu ilan etmek, kolaycılıktan ve suç atmaya çalışma traji komikliğinden başka bir şey değildir.

Şu hadisi şerif yaşadığımız toplumdaki yaşanan günahlara ve kötülüklere karşı nasıl sorumlu olduğumuzu bize anlatır.

Peygamberimiz (sav) buyurdular ki ; '' Kıyamet gününde cehenneme mahkum edilmiş bir kısım suçlulular cennetlik olanların yakasına sarılıp bırakmayacaklar ve şöyle diyecekler: Siz dünyada bir çok imkana sahiptiniz, iyiyi, kötüyü, hayrı ve şerri biliyordunuz ama biz kötü yollara düşerken engel olmadınız. Bize sahip çıkıp doğruyu yanlışı anlatarak korumadınız. Eğer görevinizi yapsaydınız ve sorumlu davransaydınız biz de sizler gibi cennete gidenlerden olacktık diye feryad edecekler...
__________________
“belki” ler dünyasında…
“keşke” lerle yaşarken…
“iyiki” diyeceğimiz insanlarda var
mansur58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar mansur58'e Teşekkür Ediyor...