Alıntı:
NECMEDDİN ÖZBEK Nickli Üyeden Al?nt?
sevgili dostlar sitemizdeki ozanlar hakkındaki düşüncelerimi bir şiirle anlatmak istemiştim
ama maalesef bu arkadaşların bir çoğu bu gün yok yazdığım şiiri ben yinede yayınlayıp ozanlarımız yeniden gelene dek bu linke girmeme kararı aldım saygılarımla
Çok gün görmüş osman ece
İnsanlığa ders veriyor
Övgü dolu sözleriyle
Herkese güven vereiyor
İşi yoktur hiç hileyle
Konuşur halkın diliyle
Siyahi şiirleriyle
Bizlere iham veriyor
Sivaburs gerçekten usta
Net başında olmuş hasta
Şiir yazar deste deste
Kuru söze can veriyor
Aşık aydın güzel dosttur
Şairliğine söz yoktur
Belkide işleri çoktur
Ara sıra yan çiziyor
Köse bilal çok efendi
Görmedim resminden belli
Doğru sözlü tatlı dilli
Duruşuyla nam veriyor
Kronik salıncak kurmuş
Sitede yerini almış
Ozanlığa gönül vermiş
Sallanıp şiir düzüyor
Aşık sefil baş tacımız
Hem yengemiz hem bacımız
Ece bizimde canımız
Hasrete isyan ediyor
Arif beyim hep dikdurur
Tarafsızlığını korur
Ozanlara kıymet verir
Üyeye güven veriyor
Özbek size değer verir
Herkesin kıymetin bilir
Kendisini bir şey sanır
Ozanlıktan dem vuruyor
|
Dostluk adina calsin sazlar.
Kirilsin kotunun kalemi bitsin kinler.
Bilirim ozanlar ozbek abimi dinler.
Herkese gonulden kucak acar ozbek abim.
Dostluk kardeslik sivaslilar net icin yaptiginiz cagiriya umarim herkes gonulden duyar ve katilir abi bu guzel dizeler icin emegine yuregine saglik abi..