|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Arama | Bugünki Mesajlar | Forumlar? Okundu Kabul Et |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 976
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, ‘kendi kaynağını kendi oluşturan bir belediye eğilimindeyiz’ dedi. Başkan Ürgüp, belediyenin sahibi olduğu mülkiyetlerle ilgili bir takım çalışmalar yaptıklarını, bazı arazilerin imar düzenlemesini yaptıktan sonra satışını yaparak belediyeye gelir sağlayacaklarını söyledi. Belediye Başkanı Doğan Ürgüp belediyenin kaynaklarını artıracak, belediyeye gelir sağlayacak bazı çalışmalar yaptıklarını söyledi. Belediyenin sahibi olduğu mülkiyetlerle ilgili imar düzenlemesi yaparak bazı arazilerin satılacağını söyleyen Belediye Başkanı Ürgüp, buna örnek olarak Şehirlerarası Otobüs Terminali'nin bulunduğu bölgede 27 dönümlük bir alanın imar düzenlemesi yapılarak alışveriş merkezi için satılacak olmasını gösterdi. Bu satışın gerçekleşmesinin belediyeye ciddi bir gelir sağlayacağını söyleyen Başkan Ürgüp, diğer yandan, kira ve su gelirlerinde de ciddi bir artış yaşandığını söyledi. “İMREN OTELİ VE SİDAŞ ARAZİLERİNİ SATACAĞIZ” Belediyenin sahibi olduğu bazı mülkiyetlerin satışı ile ilgili bilgi veren Başkan Ürgüp, “Bir yandan arazilerimizin ve arsalarımızın, gayrimenkullerimizin bir kısmını satılığa çıkarıyoruz. Mesela İmren Oteli'nin imardaki durumunu değiştirip satacağız. Çünkü imarını değiştirip sattığınız zaman başka problemler oluyor. Bunu eski garajlarla ilgili konuda gördünüz. Orayı satacağız. ÖZBELSAN'ın almış olduğu bir SİHAZ'ın arazisi var orayı biz 2 trilyon 100 milyara aldık. Oranın da imarını düzeltip satacağız. Onun dışında SİDAŞ'ın elinde kalan arazinin üzerinde şuanda çalışıyoruz. O köşede küçük bir benzinlik oluşturacağız. 6 dönüm, küçük dediğimiz. Köşe başında bir kavşakta. O benzinliği de satacağız. Yani, biz kendi kaynağını kendi oluşturan bir belediye olma eğilimindeyiz. Dolayısıyla Şehirlerarası Otobüs Terminali'nin düzenlenmesi kapsamında orada alışveriş merkezi için oluşturacağımız 27 dönüm araziyi de nereden baksanız, ciddi bir rakama satacaksınız” dedi. “SU VE KİRA GELİRLERİ ARTTI” Su ve kira gelirlerinde ciddi bir artış sağladıklarını belirten Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, özellikle kira konusunda önemli mesafeler kat edildiğini, 450 kiracının kira borcunun yeniden yapılandırıldığını, 40 kiracının ise ısrarcı bir tutum içinde olduğunu söyledi. Bu konuda taviz vermeyeceklerini ve gereken uyarıları tekrar yaptıktan sonra gerekirse icra yoluna gideceklerini belirten Ürgüp, bunun üzülerek de olsa en son başvurmak istedikleri bir yöntem olduğunu söyledi. Başkan Ürgüp, şu şekilde konuştu: “Şuanda su tahsilâtları en üst seviyede, kira tahsilâtları en üst seviyede. Kiralarla ilgili zaman zaman şikâyetler oluyor. İmran Oteli'ni niye çıkarttık kiralarını ödeyemediği için. Paşa Camii'nin altında iki tane dükkan var kamuoyuna bunu yanlış şekilde aksettirdiler, ‘bizim’ diye. Mahkemeyi kaybetmiş durumdalar. Üst mahkemenin kararını bekliyoruz. Biz burada haktan yana, haksızdan yana olmayan, haksızın karşısında bir tavrı özellikle sürdürmeye gayret ediyoruz. Bize kira borcu olanların 450 tanesini yeniden yapılandırdık. 40 tanesi bu sözleşmesini halen tutmama eğilimindeler bugün konuyu görüştük. Kısa bir şeyden sonra gerekirse bunlarla ilgili icra işlemlerine başlayacağız.” “HALKIMIN HAKKINI KORUMAKLA SORUMLUYUM” Görevde bulundukları sürece haksızlığın karşısında, haklının yanında olacaklarını dile getiren Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, ben '320 bin insanın hakkını korumakla sorumluyum' dedi. Başkan Ürgüp sözlerini şu şekilde noktaladı: “Ben 300 bin insanın, normalde 320 bin seviyesindedir. Ben 320 bin insanın belediye başkanıyım. Bu 320 bin insanın haklarını korumakla sorumluyum. Ekibimle birlikte, arkadaşlarımızla birlikte bununla ilgili azami gayreti göstermeye çalışıyoruz." Ersan Arslan / Sivasın Sesi |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
helal olsun başkanım sonunda doğruyu sizde gördünüz şehirlerarası otobüs termanli kesinlikle yıkılmalı ve orası çok değerli merkeze yakın biryer hem orası büyük avm olur hemde o paranın az bir kısmıylada şehire modern bir termianl yapılır.KESİNLİKLE DOĞRU KARAR.inşallah yine engellemek isteyenler olmaz önceki belediyede aynısını yapmak istemişti.ama engellediler.umarım bu sefer yapılır.otogarıda yeni yüksek hızlı tren garının yakınıda omaı gerkeir hepside havaalanına yakın bir yerde 3 lü olamsı gerekirler.zaten hızlı tren garı ayrı bir süper proje tv 58 de gördüm ulaştıurma baknaı müşteşarı habib soluk gösterdi projeyi süper bişeye benzitor.belediye konuşup yer ayarlayacağız demişlerdi uamrım blediye 2 inin de yakın aynı yerlere yaparlar.hepsi sivasın gelişmeisne büyük katkı sağlar.buna birde sivas için kuzeyt çevre yolu eklenirse şimdki şehir içi yolu gibi artık oda barajın ordan geçerek sefbeleinde birleşmeli ve sivas için yeni imar alanları oluşur hemde sivas gelişir dihyr düşünüyorum.çevre yoldua çorumdaki gibi 3 gidiş 3 gelişli olmalı ve gçeenlere burası SİVAS DEMELİLER.
UMARIM AYNI YERİNE DEĞİLDE ORANIN TAMAMI SATILARAK OTOGAR BAŞKA YERE YAPILIR.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... Konu burak5866 tarafından (29.07.2010 Saat 11:29 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar burak5866'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Suya yüzde 30 zam yaparsanız,su gelirleriniz de doğal olarak artar başkanım..
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sivas için kim güzel şeyler yapıyorsa ayırmaksızın destekçisi olmamız lazım, bölge hakkında fazla bir bilgim yok, başkana ve ekibine başarılar dilerim.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ŞAHBEY Şuan
Son Aktivite: 08.10.2010 14:10
Üyelik Tarihi: 16.07.2010
Yaş: 63
Mesajlar: 868
Tecrübe Puanı: 669
![]() |
satmakla olmaz çok hazırlıksız yakalandılar...bir dahaki seçimde esameleri okunmaz yatıp kalkıp RAHMETLİYE DUA etsinler benim vefakar SİVASLIM ahde vefa göstermeseydi ....oyyy oy neyse çok çalışmaları lazım sanırım hala eski belediyenin projeleri devam ediyor yeni projeler üretmeleri lazım...oda bu kadrolarla zor
__________________
حمد لله رب العلمين Elhamdü lillâhi rabbil'alemin..... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
|
|