|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Haberler Sivas`tan Haberleri burada bulabilirsiniz |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 976
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Pürlü'ye iadeyi ziyarette bulundu. Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Pürlü, belediyenin çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirtti. Belediyenin iyi olarak bildikleri bütün çalışmalarını desteklediklerini ifade eden Pürlü, “Bunu bir Sivaslı olarak söylüyorum. örevim bir kenara yeter ki güzel hizmetler üretilsin. Biz daima bunun yanındayız. Tabi ki yanlış şeyler oldukça da birbirimizi eleştirmeliyiz. Bu da şehir için lazım. Bugüne kadar ki geriye yönelik deneyimimize bakarsak, şehrimizin geleceği açısından tarihi eserler ve turizm konusunda yaptığınız çalışmalardan mutluluk duyuyoruz'' dedi. Ürgüp de, Kültür ve Turizm Müdürlüğü ziyaretinde tarih konuşmamanın mümkün olmayacağını belirterek, ''Şehrin tarihi restorasyonlarından tutun, şehir kimliği adına yapılması gerekenler neyse bunları istişare edeceğiz. Sivas'ta bütün kurumlar birlikte hareket ettiği takdirde neticeler alınması mümkündür. Gerek Ulu Cami, Behrampaşa Hanı gerekse yeni yapılacak olan kütüphane ve kültür sitesi gibi bir takım konularda fikir alış verişinde bulunmuş olduk'' diye konuştu. Pürlü, ziyaret sonunda Ürgüp'e müdürlülerinin kültür yayınlarından armağan etti. Sivasın Sesi |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
karşılıklı fikir alışverişi güzel birşey.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Başkan Ürgüp Destek İstedi | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 8 | 01.07.2009 12:20 |
| Aileleri Ziyaret Etti | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 5 | 20.04.2009 00:43 |
| Vali Dalmaz Ürgüp'ü Ziyaret Etti | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 2 | 08.04.2009 22:07 |
| Başkan, Sendikaları Ziyaret Etti | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 0 | 05.03.2009 20:21 |
| Oltulu'dan Başkan Aydın'a Ziyaret | Kibrisli | Haberler | 3 | 18.02.2009 00:04 |