|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hava sıcaklığından dolayı ortaya çıkan sinek ve haşerelere karşı ilaçlama çalışmaları başlatıldı. Belediye ekipleri, sezon başında sinekle mücadeleye erken başlayarak, sineklerin ve diğer haşerelerin çevreyi istila etmesini engelliyor. Şehir merkezinde ve diğer alanlarda yaklaşık bir ay önce başlatılan ilaçlama çalışmaları Sivas Kalesi’nde de devam ediyor. Kent Merkezi’ndeki çalışmalarını 2 araçla sürdüren ekipler, ilaçlama da kullanılan ilaçların insan sağlığı açısından tehlikeli olmamasına ve Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı olmasına özen gösteriyor. Zaman zaman etrafta bulunan sineklerden dolayı vatandaştan oldukça tepki toplayan Sivas Belediyesi hızlandırılmış çalışmaları ile Sivas halkından büyük ilgi görüyor. Bundan sonraki çalışmalarını daha yoğun bir şekilde sürdürecek olan ekipler özellikle piknik ve eğlence alanlarına daha çok önem gösteriyor. Sivas Kalesi’nde ilaçlama çalışmalarını aralıksız devam ettiren ekipler, bir yandan halkın daha güzel ortamlarda zaman geçirmesini sağlarken diğer taraftan da maskeli bir şekilde titiz çalışmalar yapıyor. Sivas Hürdoğan |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bunların üreyip çoğalmasını önlemek için sürekli ilaçlama şart.
Kolay gelsin iyi çalışmalar.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
keşke ist gibi iki günde bir ilaçlama sivastada olsa vallahi negüzel ist sinek yok sık ilaçlandığı için.
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar aysima58'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|