|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sivas özlelleştirmeyle ilk Demirel İnönü döneminde tanıştı. Sivas’ın günden güne küçülmesi aslında 20 yıllık geçmişe dayanıyor. 1991 yılı sonrası iktidara gelenlerin Sivas’ta sattıkları kurumlara bakarak, Sivas’ın kamu ekonomisine ne kadar balta vurduklarını anlamak mümkün. İlk kamu kurumunun satışı ilimizde Süleyman Demirel- Erdal İnönü döneminde yaşandı. Bu dönemde Sivas Çimento Fabrikası özelleşti. Tansu Çiller- Murat Karayalçın döneminde Sivas Yem Fabrikası, SEK’e ait kurum özelleşti. Mesut Yılmaz- Bülent Ecevit döneminde Sivas Demir Çelik İşletmeleri ile Sihaz Sivas Hazır Giyim Tesislerinin devri gerçekleşti. Bülent Ecevit- Devlet Bahçeli-Mesut Yılmaz döneminde Sivas Et ve Balık Kurumu satıldı. AKP hükümetinin sattıkları ise şu şekilde; Divriği Demir Madeni, Tekel ve tuzlalar, ÇEDAŞ… Aslında mevcut hükümet, kamu yatırımında sağlık, eğitim ve güvenliği elinde tutmak istese de son zamanlarda çıkan yasalarla birlikte sağlık ve eğitimde de özelleşmenin önü açılmış oldu. Çünkü bazı sağlık hizmetleri ihale usulü ile firmalara verildi, eğitimde ise dershaneler ve özel okullar tercih edilir hale geldi. Kaynak: Sivaspostası |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zaten Sivas hep ilçeleştirilmeye çalıştı. sivasın gelişmesini hiç istemediler. Ama neden?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
sivas sevilmiyor gardaşım ben bunu bilirim bunu söylerim...
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Niye sevilmiyor
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Demekki 1991 Yılından sonra gelen tüm hükümetler ne varsa satmışlar.
Meclise Sivasın haklarını koruyacak vekiller yollamazsak olacağı bu. Kapata kapata birşey bırakmadılar. Sırada nereler var acaba.?
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() abircan Şuan
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1094
![]() ![]() ![]() |
sivas öylede, niğdenin samsunun van ın maraşın izmirin durumu farklımı
uluslararası tekellerin kölesi haline getiriliyoruz adım adım borç olmuş 500 milyar amerikan doları, cumbabamızın oğlu kazandı ted amerikan kolejinden amerikan harward üniversitesini, başbakanımızn oğlu okudu bitiridi amerikada, çalışıyor amerikada dünya bankasında, maliye bakanımız ingiliz vatandaşı majestelerine bağlılık yemini etmiş, hükümetlerin kurulması kaldırılması amerikanın elinde, neyi kimden ne kadara satın alacağımıza kadar belirliyorlar, kime ne üretip satacağımızı belirliyorlar, topraklarımızı israil tohumlarıyla zehirleyip körleştiriyorlar, etmizi özel uçaklarla getirip müslüman usulü kesim yapıp çok şükür helal olarak angus cinsi 35 tl ye et yiyoruz , iyice angutlaşacağız diye korkuyorum. bu işte bir terslik var değilmi sayın sivaslı hemşerilerim
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
borca gelince Babacan borcun(hem iç borç hem dış borç) 300-350 arası olduğunu söylemişti. bu dış borcunda büyük çoğunluğunun diğer hükümetler tarafından yapıldığını. şimdi ki hükümetin de o borçları ödediğini söylüyorlar. ne kadar doğru orası bilmiyorum tabi. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() abircan Şuan
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1094
![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
1985-86 yılında iktisat okuyordum banakalcılık hocam prf. oğuz oyandı, o zaman türkiyenin toplam borcu 1 milyar dolar bile değildi, özallı yıllar 83 te başlamıştı hoca dediki çocuklar bu bir kartopudur zamanla büyür o günden bugüne geldik borç sarmalından bu politikalarla kurtuluşumuz yok 160 liralık ithalat yapıp 100 liralık ihracat yapıyoruz turizm de dahil böylece dış ticaret dengesi her yıl aleyhimize bozuluyor, kurtuluş radikal kararlar alınrak gerçekleşir, stratejik kurumlar mutlaka geri kamulaştırılmalı telekom , limanlar, milli hava yolu, sıcak para yasaklanır ancak üretim için gelen yabancı sermayeye izin verirsin olur biter, özelleştirmeler yabancılara yarıyor adam senin bankalarından senin reel faizinle borçlanıp senin kurumlarını satın alıyor sonrada sana kazığı çakıyor türk telekom örneğinde olduğu gibi 3 yılda anaparayı çıkarıyorlar, petkim, şeker bank, sek, et balık , tigemler özelleşecek kurumlarmıydı allah aşkına, halk adına halk düşmanlığı yapmanın alemi yok genç işsizliği resmi rakamlarla bu güzelim ülkede % 26 artık bu nedemek kendine iş arayan her dört gençten biri işsiz demek ama gerçek bunun çok daha fazlası bunu hepimiz çevremizden biliyoruz
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ |
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar abircan'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#9 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yav teknoloji günden güne artıyor. eskiden fabrikada el emeği varken şimdi robot emeği var. böyle olunca insana ihtiyaç duyulmuyor. böyle olunca millet işsiz kalıyor tabi. işsizlik azalmaz ki hiç bir zaman hep artar. yada dengede durur. mesela konyada çimento fabrikası işçilerin yüzde 40ı fabrika içinde. yüzde 60ı da fabrikanın çevre düzünlemesinde çalışıyor
yani bahcıvanlık yapıyor. fabrika sahibi yani fransızlar adamları işten çıkaramıyor. yani teknoloji geliştikçe işsizlikte buna doğru orantıyla artar diye düşünüyorum ben. teknolojininde hiç bi zaman geriye gittiğini görmedim ben teknoloji gelişiyor, nüfus artıyor.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() murat tugrul Şuan
Son Aktivite: 06.06.2015 15:33
Üyelik Tarihi: 28.06.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 1.682
Tecrübe Puanı: 826
![]() |
Sivasın her geçen gün geriye gitmesinin sebebi olarak bizim insanlarımızın sivastan çıktıktan sonra birdaha geriye bakmaması sivası unutması diye düşünüyorum.
Allah rahmet etsin muhsin başkanın arkasında durabilseydik,eminim sivas için gelecek daha aydınlık olacaktı.Ancak hak ettigi degeri biz öldükten sonra verebildik. içimizden gelen sivas için fedakarca çalışan vekil ve başkanlar lazım bugün sivaslılara sorsanız milletvekillerimiz kim diye eminim kimse cevap veremez çünkü hiç bir zaman ön plana çıkmıyorlar aktif degiller Ben biraz daha kenetlenelim birlik olalım diyorum |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|