Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Sivas 20 yıldır satılıyor! - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 30.06.2010, 06:47   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Sivas 20 yıldır satılıyor!



Sivas özlelleştirmeyle ilk Demirel İnönü döneminde tanıştı.

Sivas’ın günden güne küçülmesi aslında 20 yıllık geçmişe dayanıyor. 1991 yılı sonrası iktidara gelenlerin Sivas’ta sattıkları kurumlara bakarak, Sivas’ın kamu ekonomisine ne kadar balta vurduklarını anlamak mümkün. İlk kamu kurumunun satışı ilimizde Süleyman Demirel- Erdal İnönü döneminde yaşandı. Bu dönemde Sivas Çimento Fabrikası özelleşti. Tansu Çiller- Murat Karayalçın döneminde Sivas Yem Fabrikası, SEK’e ait kurum özelleşti. Mesut Yılmaz- Bülent Ecevit döneminde Sivas Demir Çelik İşletmeleri ile Sihaz Sivas Hazır Giyim Tesislerinin devri gerçekleşti. Bülent Ecevit- Devlet Bahçeli-Mesut Yılmaz döneminde Sivas Et ve Balık Kurumu satıldı. AKP hükümetinin sattıkları ise şu şekilde; Divriği Demir Madeni, Tekel ve tuzlalar, ÇEDAŞ… Aslında mevcut hükümet, kamu yatırımında sağlık, eğitim ve güvenliği elinde tutmak istese de son zamanlarda çıkan yasalarla birlikte sağlık ve eğitimde de özelleşmenin önü açılmış oldu. Çünkü bazı sağlık hizmetleri ihale usulü ile firmalara verildi, eğitimde ise dershaneler ve özel okullar tercih edilir hale geldi.

Kaynak: Sivaspostası
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 06:53   #2
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

Zaten Sivas hep ilçeleştirilmeye çalıştı. sivasın gelişmesini hiç istemediler. Ama neden?
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 07:36   #3
burak5866
Usta Yiğido
 
burak5866 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
burak5866 Şuan burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47

Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863 burak5866 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

sivas sevilmiyor gardaşım ben bunu bilirim bunu söylerim...
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...
burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 08:16   #4
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

Alıntı:
burak5866 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
sivas sevilmiyor gardaşım ben bunu bilirim bunu söylerim...
Niye sevilmiyor
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 09:00   #5
Salim58
Moderator
 
Salim58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Salim58 Şuan Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10 Salim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

Demekki 1991 Yılından sonra gelen tüm hükümetler ne varsa satmışlar.

Meclise Sivasın haklarını koruyacak vekiller yollamazsak olacağı bu.

Kapata kapata birşey bırakmadılar. Sırada nereler var acaba.?
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder...
Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 13:30   #6
abircan
Usta Yiğido
 
abircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
abircan Şuan abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1094 abircan COK SEVILEN BIR KISIabircan COK SEVILEN BIR KISIabircan COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

sivas öylede, niğdenin samsunun van ın maraşın izmirin durumu farklımı
uluslararası tekellerin kölesi haline getiriliyoruz adım adım
borç olmuş 500 milyar amerikan doları, cumbabamızın oğlu kazandı ted amerikan kolejinden amerikan harward üniversitesini, başbakanımızn oğlu okudu bitiridi amerikada, çalışıyor amerikada dünya bankasında, maliye bakanımız ingiliz vatandaşı majestelerine bağlılık yemini etmiş, hükümetlerin kurulması kaldırılması amerikanın elinde, neyi kimden ne kadara satın alacağımıza kadar belirliyorlar, kime ne üretip satacağımızı belirliyorlar, topraklarımızı israil tohumlarıyla zehirleyip körleştiriyorlar, etmizi özel uçaklarla getirip müslüman usulü kesim yapıp çok şükür helal olarak angus cinsi 35 tl ye et yiyoruz , iyice angutlaşacağız diye korkuyorum.
bu işte bir terslik var değilmi sayın sivaslı hemşerilerim
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 14:56   #7
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

Alıntı:
abircan Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
borç olmuş 500 milyar amerikan doları
bu işte bir terslik var değilmi sayın sivaslı hemşerilerim
abircan abi bende özelleştirmelerin neden yapıldığını hala anlamış değilim. kimsede adam akıllı çıkıp neden yapıldığını açıklamadı zaten. yapılan tek açıklama, " özelleştirmelerin milletin gözü önünde yapıldığı, diğer hükümetler gibi gizli gizli yapılmadığı" ne kadar doğru orasını bilemem tabi.

borca gelince
Babacan borcun(hem iç borç hem dış borç) 300-350 arası olduğunu söylemişti. bu dış borcunda büyük çoğunluğunun diğer hükümetler tarafından yapıldığını. şimdi ki hükümetin de o borçları ödediğini söylüyorlar. ne kadar doğru orası bilmiyorum tabi.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 15:53   #8
abircan
Usta Yiğido
 
abircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
abircan Şuan abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1094 abircan COK SEVILEN BIR KISIabircan COK SEVILEN BIR KISIabircan COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

Alıntı:
_DuMaN_58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
abircan abi bende özelleştirmelerin neden yapıldığını hala anlamış değilim. kimsede adam akıllı çıkıp neden yapıldığını açıklamadı zaten. yapılan tek açıklama, " özelleştirmelerin milletin gözü önünde yapıldığı, diğer hükümetler gibi gizli gizli yapılmadığı" ne kadar doğru orasını bilemem tabi.

borca gelince
Babacan borcun(hem iç borç hem dış borç) 300-350 arası olduğunu söylemişti. bu dış borcunda büyük çoğunluğunun diğer hükümetler tarafından yapıldığını. şimdi ki hükümetin de o borçları ödediğini söylüyorlar. ne kadar doğru orası bilmiyorum tabi.
o babacana selamlarımı söyle
1985-86 yılında iktisat okuyordum banakalcılık hocam prf. oğuz oyandı, o zaman türkiyenin toplam borcu 1 milyar dolar bile değildi, özallı yıllar 83 te başlamıştı hoca dediki çocuklar bu bir kartopudur zamanla büyür o günden bugüne geldik borç sarmalından bu politikalarla kurtuluşumuz yok 160 liralık ithalat yapıp 100 liralık ihracat yapıyoruz turizm de dahil böylece dış ticaret dengesi her yıl aleyhimize bozuluyor, kurtuluş radikal kararlar alınrak gerçekleşir, stratejik kurumlar mutlaka geri kamulaştırılmalı telekom , limanlar, milli hava yolu, sıcak para yasaklanır ancak üretim için gelen yabancı sermayeye izin verirsin olur biter, özelleştirmeler yabancılara yarıyor adam senin bankalarından senin reel faizinle borçlanıp senin kurumlarını satın alıyor sonrada sana kazığı çakıyor türk telekom örneğinde olduğu gibi 3 yılda anaparayı çıkarıyorlar, petkim, şeker bank, sek, et balık , tigemler özelleşecek kurumlarmıydı allah aşkına, halk adına halk düşmanlığı yapmanın alemi yok genç işsizliği resmi rakamlarla bu güzelim ülkede % 26 artık bu nedemek kendine iş arayan her dört gençten biri işsiz demek ama gerçek bunun çok daha fazlası bunu hepimiz çevremizden biliyoruz
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar abircan'e Teşekkür Ediyor...
Alt 30.06.2010, 18:00   #9
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

yav teknoloji günden güne artıyor. eskiden fabrikada el emeği varken şimdi robot emeği var. böyle olunca insana ihtiyaç duyulmuyor. böyle olunca millet işsiz kalıyor tabi. işsizlik azalmaz ki hiç bir zaman hep artar. yada dengede durur. mesela konyada çimento fabrikası işçilerin yüzde 40ı fabrika içinde. yüzde 60ı da fabrikanın çevre düzünlemesinde çalışıyor yani bahcıvanlık yapıyor. fabrika sahibi yani fransızlar adamları işten çıkaramıyor.

yani teknoloji geliştikçe işsizlikte buna doğru orantıyla artar diye düşünüyorum ben. teknolojininde hiç bi zaman geriye gittiğini görmedim ben teknoloji gelişiyor, nüfus artıyor..
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 30.06.2010, 18:24   #10
murat tugrul
Usta Yiğido
 
murat tugrul - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
murat tugrul Şuan murat tugrul isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 06.06.2015 15:33

Üyelik Tarihi: 28.06.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 1.682
Tecrübe Puanı: 826 murat tugrul FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas 20 yıldır satılıyor!

Sivasın her geçen gün geriye gitmesinin sebebi olarak bizim insanlarımızın sivastan çıktıktan sonra birdaha geriye bakmaması sivası unutması diye düşünüyorum.
Allah rahmet etsin muhsin başkanın arkasında durabilseydik,eminim sivas için gelecek
daha aydınlık olacaktı.Ancak hak ettigi degeri biz öldükten sonra verebildik.
içimizden gelen sivas için fedakarca çalışan vekil ve başkanlar lazım
bugün sivaslılara sorsanız milletvekillerimiz kim diye eminim kimse cevap veremez çünkü hiç bir zaman ön plana çıkmıyorlar aktif degiller

Ben biraz daha kenetlenelim birlik olalım diyorum
murat tugrul isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:00.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.