|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Arama | Bugünki Mesajlar | Forumlar? Okundu Kabul Et |
| Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AKP Milletvekili Agah Kafkas, 1 Mayısın, ''Birlik ve Dayanışma Günü'' ilan edilerek, tatil olması için TBMM Başkanlığına kanun teklifi verdi.
AK Parti Çorum Milletvekili Agah Kafkas, 1 Mayısın, ''Birlik ve Dayanışma Günü'' ilan edilerek, tatil olması için TBMM Başkanlığına kanun teklifi verdi. Kafkas, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında, 1 Mayısın ''Birlik ve Dayanışma Günü'' olmasına ilişkin 22. Dönemde bir kanun teklifi verdiğini ve bu dönemde aynı teklifi yenilediğini söyledi. Kanun teklifinde, 1 Mayısın ''Birlik ve Dayanışma Günü'' tatili olarak ilan edilmesini istediğini belirten Kafkas, bunun bir an önce hayata geçmesi için çalışmaların sürdüğünü kaydetti. 1 Mayısın dünya işçi hareketi için önemli bir gün olduğuna işaret eden Kafkas, ''Gerek başlangıç eylemi, gerekse dünyada ve ülkemizde bazı yıllar yaşanan çatışmalarla kanlı bir şekilde sona eren 1 Mayıs kutlamaları nedeniyle, birlik ve dayanışma günü, hafızalarımızda hep kavga, kan ve hüzün günü olarak yer etmiştir'' diye konuştu. Dünyanın hiçbir yerinde hakların, insanlara altın tepside sunulmadığını vurgulayan Kafkas, hakların, ısrar, talep yinelemesi ve ortak mücadelelerle elde edildiğini belirtti. Kafkas, ''Dünya ve Türkiye'de emekçiler bilirler ki ne kadar demokrasi, o kadar ekmektir. Ekmek, barış, özgürlük mücadelesi, emeğin olduğu bütün düzlemlerde, bütün dönemlerde sürdürülmesi gereken mücadele yöntemidir'' dedi.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bence olamamlı. Bizim milletimiz yeniden kargaşa çıkarır. Gerek yok 1 Mayısa.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
1 Mayıs 19. yüzyılın ikinci yarısında sekiz saatlik iş günü mücadelesi içinde doğdu, daha sonra uluslararası planda işçilerin dayanışma günü, emeğin bayramı olarak kutlandı. 1 Mayıs vahşi kapitalizme karşı daha insanca çalışma ve yaşama talebinin, sosyal adalet mücadelesinin ve dayanışmanın simgesi oldu. Zaman zaman içeriğinden uzak yaklaşımlarla, devlet törenleriyle de kutlandığı oldu. Çalışanların sorunların daha ağır olduğu ülkelerde daha gergin kutlamalar gündeme geldi, egemen sınıfların şiddete başvurarak engellediği kutlamalar yaşandı. Batı ülkelerinde zaman zaman şenliklerle ya da cılız gösterilerle kutlandı. Ama 120 yılı aşkın bir süredir sendikalar, işçiler, emek yanlısı partiler 1 Mayısı kutlamaya ve önemli gördükleri siyasal/sosyal talepleri dile getirmeye devam ettiler. Bugün yeryüzünde 1 Mayıs günü gösteri yapılmayan pek az ülke kaldı. Bence kabul edilmesi mantıklı. Her zaman örgütlü olmak bazı şeyleri elde etmek için gereklidir. Burada yapılan mücadele hak elde etmekse emeğe saygı duymaksa yapılmalı bence.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() abdussvs Şuan
Son Aktivite: 16.04.2012 12:47
Üyelik Tarihi: 01.02.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 544
Tecrübe Puanı: 728
![]() ![]() |
Bu 1 mayıs denen gün işçilerin bayramımı yoksa bu ülkeyi kaosa sürüklemek için fırsat arayan adını zikretmeye bile değmeyen birkaç hainin kurduğu grupların dayanışma ve anarşi günümü...
__________________
Huzur dolu içimde Ben sonsuzluğu düşünüyorum Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum Durun kapanmayın pencerelerim Güneşimi kapatmayın Beton çok soğuk, üşüyorum..... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslıgenç Şuan
Son Aktivite: 20.03.2016 23:42
Üyelik Tarihi: 14.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.527
Tecrübe Puanı: 939
![]() ![]() ![]() |
Ya bir mayısı kutluyozda noluyor anca olay ,savaş bumu bayram??
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() asitane3458 Şuan
Son Aktivite: 06.02.2010 12:59
Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Yaş: 35
Mesajlar: 699
Tecrübe Puanı: 744
![]() ![]() |
taksımdekı esnafa , turiste yazık wallahı yha insanları işinden gücünden etmeye kımsenın hakkı yhok olmasın 1 mayıs herkes kendınce kutlasın gruplasmadan ..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() albina58 Şuan
Son Aktivite: 14.08.2016 20:40
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 552
Tecrübe Puanı: 830
![]() |
Acaba 3 MAYIS'ın ne anlama geldiğini biliyorlarmı?
Bu ikdidar mensupları,yahudi uzantısı mahlukatlar, Ne ala,bir yanımızda şeriat heveslerini, Bir yanlarındada yahudi kankalarına şirin görükmek için komünist söylemler. Böyle olanlara yani,açık bir dille orasını burasını kesdirmişlere bizim burda ''DÖNME''-''TRAVESTİ'' denir.Bu travestiler bile onurlu bir şekilde biz kesdirdik diyebiliyorlar,bir tarafa geçtiklerini ilan ediyorlar.
__________________
.............BU TECRÜBE BU ÖMRE YETMEZ...... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() i.yigit Şuan
Son Aktivite: 31.01.2010 20:43
Üyelik Tarihi: 07.01.2008
Yaş: 56
Mesajlar: 283
Tecrübe Puanı: 705
![]() ![]() |
1 mayıs kutlamaları tamamda
savaş alanına çevirmelerine bi anlam veremiyorum bu insanlar bi acayip yaaaa git bayram mı kutluyorsan kutla ama adam gibi... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zamanında bu 1 mayıs dediğimiz bayramı tüm türk'ler biraraya gelir oyunlar oynanır gülünür eğlenilir ve hoşgörü içinde geçermiş.baharın müjdecisi olarak nitelendirilirmiş.
ama bugün gel görki işçiler üstlenmiş bu bayramı.benim anadolu vatandaşımda çarşıya çıkmaya çekinir olmuş. BEYLER BAYANLAR BU BAYRAM HEPİMİZİN!İŞÇİ BAYRAMI DİYE BİRŞEY DEĞİL BU BU 1 MAYIS TÜRK'LÜK GÜNÜDÜR.BİLİNÇLENELİM,BİLİNÇLE NDİRELİM...
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!! |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
|
|