|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 976
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Doç Dr. Abdullatif Şener İktidar ve Muhalefet Partilerini Sert Bir Dille Eleştirdi. Türkiye Partisi Kurucusu ve Genel Baş kanı Doç. Dr. Abdüllatif Şener gündemi değerlendirdi. Şener ülkemizde ucuz siyasetin yapıldığının altını çizdi. İnsanları gererek kutup laştırarak oy kapma düşüncesi içerisinde adımlar atıldığını dile getirdi. 2002 yılında iktira geçen AK Parti ile Cumhuriyet Tarihinde ilk defa hakkında yolsuzlukların yer aldığı milletvekillerinin dosyalarının meclise gelmediğini belirten Şener bunun sebebi olarakta Başbakan Erdoğan’ın kendisi ile ilgili dosyalarında olmasını gösterdi. Muhalefet partilerinin milletvekilleri ile ilgili dosyalarında mecli-se taşınamamasındaki sebebi iktidarın korkusu olarak nitelendirdi. Dürüst siyasetin izlenmediğini belir-ten Şener çıkarların ön planda olduğunu bu yüzdende ülkemizde artık vicdanlara hitap eden bir siyaset yapılmadığını, tamamen cüzdan siyasetinin egemen olduğunu dile getirdi. İsmi kimi zaman Kürt Açılımı, kimi zaman Demoktarik Açılım olan yaklaşık bir aydır siyasi liderlerin kavgalarına sahne olan açılım tartışmaları ile ilgili olarak ise Türkiye Partisinin bu süreçte fikirlerinin alınmadığını bunun çok ta önemli olmadığını belirtti. Dışardan güçlerin iktidarın kulağına fısıldaması ile yapılacak açılımın ters tepeceğini savunan Şener, Başbakan Erdoğan’ın gözlerini ve kulaklarını yurt dışına çevirdiğini işaret etti. Ülkemizi ilgilendiren bu derece hassas bir konuda Erdoğan’ın siyasi kaygı ile ülke içerisinde vatandaşın tepkisini ölç mediğini belirtti. İnsanların 30 yıl öncesin de olduğu gibi kutuplaştırılarak oy peşinde koşulduğuna değinen Şener halkın bu siyasetçilere mutlu olmak için oy verdiğini dile getirdi. Ancak takip ettiğimiz kadarıyla mutlu olan hiç kimse yok diyen Şener yaratılan bu gerginliğin büyük bir tehdit olduğunu savundu. Böyle bir açılımda öncelikle iktidarın kurumlarıyla barışık olması gerektiğini dile getiren Şener, hükümetin kurumlarla, sivil toplum örgütleri ile hatta muhalefet partilerininde görüşlerini aldıktan sonra böyle bir açılıma gitmesi gerektiğine değindi. Adının açılım olmasına rağmen ülkede kimsenin bu açılımın neleri neşekil de kapsadığını bilmediğini anlatan Şener vatandaşın yaşanan gerginliklerden artık bıktığının altını çizdi. SPHM (Sivas Postası) ÖZEL HABER |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yasaklı
ayten58 Şuan
Son Aktivite: 19.03.2010 20:23
Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Yaş: 63
Mesajlar: 11.519
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() |
teşekkür ederim sivas net.
abdullatif şener bey gayet güzel yorumlamış olanları ve olacakları onada teşekkürler sağolsun fazla söze gerek yok bence her şey ortada sivas net tekrar teşekkürler kardeşim. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu yaşananlar elbetteki bir politik oyun.
Ülkemizde kürt sorunumu varmışki bir "kürt açlılımı" adı altında onada bir kılıf bularak sözde"demokratik açılım" adı verilmiş. Bıraksınlar "kürt açılımı"nı vs. Bize ekonomik açılım lazım. Caddelere sokaklara dikkat ediyormusunuz, hep kiralık, satılık devren satılık boş dükkandan geçilmiyor. Hükümette ekonomik başarısızlığını, yapılan fahiş zamları, işçiye, memura emekliye sadaka şeklinde yapılan komik zamları. Ört bas yapmak için çıkarılan böyle "kürt açılımı" yok demokratik açılım" adı altında milleti uyutma başarısızlıllarını örtmeye sıkıştıkça, geçmişe saldırmakla buluyorlar çareyi. Elbet bu halk gerçekleri ergeç anlayacaktır. Sayın Şener'inde geçmişi bunlarla ama, o zararın neresinden dönülürse kardır mantığıyla en iyi davranış şeklini göstermiştir. Siyasi haraketinde başarılar, bizim ilimizdende bir başbakan çıksmasını dilerim . Biz tüm Sivas'lılar olarak bu yönde olması lazım çabamız.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() abircan Şuan
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1093
![]() ![]() ![]() |
ahlaklı adam lazım müslüman olmak yeterli değil çünkü %99 umuz müslüman hatta en müslümalarımız hep tepelerde , ama hala millet sürünüyor, demekki ahlaklı çalışkan müslümanlar lazım,
onurlu şerefli bir sivaslı olan hocamıza gönülden destek, allah iyilerin yolunu elbet birgün açacaktır, inananlarında beyinlerini
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yeni Yiğido
![]() umutcan58 Şuan
Son Aktivite: 04.09.2009 15:25
Üyelik Tarihi: 02.07.2009
Mesajlar: 15
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
sayın şener söylediklerine katılıyorum
__________________
HADİSE AÇIKGÖZ SİVASIN GURURU TÜRKİYENİN EN GÜZEL KIZI |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Evet bende buna kızıyorum millet içeriğini bilmeden hoop bölünüyoruz çöküyoruz bilmem ne bilmem nelerle saptırmaya çalışıyorlar yaptıkları tek şey korkutmak vatan elden gidiyor vatan bölünüyor Bütün itidara gelen siyasetçiler muhalefetlerden çekmiştir yazık diyorum Koskoca Türkiye Cumhuriyetine yakışmıyor yıllardır aynı oyunlara vatan satılıyor vatan elden gidiyorlara devam ediyorsunuz yeni oyunlarınız yok mu saçmalıkları artık bırakın...
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() Duhan58 Şuan
Son Aktivite: 07.01.2013 13:30
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 39
Mesajlar: 264
Tecrübe Puanı: 790
![]() |
sayın şener tam bi mezar kazıcısı
iktidarda iken neden kötülemiyordu partisini kendi partisinden siyasete atılınca karalama kampanyasına başladı yakışmıyor size sayın şener |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Siyahnur Şuan
Son Aktivite: 15.09.2013 00:22
Üyelik Tarihi: 09.09.2008
Mesajlar: 1.846
Tecrübe Puanı: 836
![]() ![]() |
Alıntı:
Cünkü silindir gibi gecmisler üzerinden. Kökünü kazimislar... ne bekliyorsunuz ?
__________________
-Bedeli ne olursa olsun müslümanca yasamanin haysiyetine talibiz.- Ismet Özel |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Kendi insanımızı öveceğimiz yere daha çok aşağılıyoruz, bu da değerli hemşehirlilerimize ne kazandırır tartışılır doğrusu. Şahsen ben Sayın Şener'i gelmiş geçmiş ve geleceğin en dürüst siyasetçisi olarak görüyorum ve fikirlerini benimsiyorum.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() besyo_cu Şuan
Son Aktivite: 30.11.2015 22:13
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.884
Tecrübe Puanı: 1060
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Şimdi Şener Bey bir açıklama yapsa ben tekrar AKP'ye geçiyorum dese sayın başbakanda çok iyi doğru yaptın dese o zamanne diyeceksiniz ?
Ben söyliyeyim ozaman Şener den daha büyük siyasetci olmadığı ,Sayın Şenerden daha dürüst siyasetci olamayacağı için hiç düşünmeden oyunuzu Şener'in oldugu partiye vereceğinizi söylersiniz...
__________________
www.sivasspor.com |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|