|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kongre Müzesi bahçesinde bulunan ve geçtiğimiz günlerde tadilata alınan Medine Kurugöl hayratı tatlı su çeşmesi, görmeye alışık olmadığımız manzaralara sahne oluyor. Cumhuriyetin temellerinin atıldığı Kongre Binası çevresinde yaşanan olumsuzluklardan nasibini alan ve son yıllarda bir hayli tahribata uğrayan çeşme, hayırsever bir vatandaş tarafından onarıma alınmıştı. Tadilat süresince suyu kesilmeyen ancak muslukları çıkartılan çeşmeden, su ihtiyacını karşılamaya gelen vatandaşlar, karşılaştıkları manzara karşısında adeta şaşkına dönüyor. Günümüzde görmeye alışkın olmadığımız, musluksuz çeşmeden su ihtiyacını gidermeye çalışan vatandaşlar; "Burada tarihi dokuya yakışmayan bir durum söz konusu. Son yıllarda bir hayli tahribata uğrayan ve bilinçsiz insanlarca reklam-afiş alanı olarak kullanılan çeşmenin, tadilata alınması güzel bir gelişme. Ancak restorasyonun, bu şekilde ilerlemesi yanlış. En azından bir musluk takılarak insanların yadırgayıcı bakışları ortadan kalkabilir ve tarihi dokuya gölge düşürecek küçük ayrıntılar unutulmayabilir" dedi. C.KAAN KARAGUŞ / Sivasın Sesi |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
evet bugün bende gördüm su içtim ve tıpkı köy çeşmeleri gibiydi.inşallah tarihe uygun ve yukarıdaki emnşyetin yaptığı gibi güzel bir çeşme yapılır orayada ve reklam afişleri asmazlar.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı burak5866'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1350
![]() |
malesef köylerde öyle çeşme kalmadı şebeke suyu köylerdeki olan herşey büyük şehirlerinkinden daha lüx şimdi köy yok son derece modern köy var allahıma şükürler olsun
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar doğan bulut58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#4 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Allah razı olsun.Hayırsever vatandaşımız onarımını üstlenmiş ne güzel.
Bu çeşme sadece musluğu olmadığından dolayı haber oluyorsa ,çokmu zor bir musluk alıp takmak.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Salim58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu çeşme yıllardır böyle.Kim geldiyse dokunmadı.Belki de özel şahsiyete aittir.Sivas ne de olsa.
![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
evet salim bey haklısınız koca sivasın bir musluk alacak kadar parası yokmu be aşkolsun utandırmayın bizi yahu valla o tarafa hiç yolum düşmedi görmedim görseydim kesinlikle taktırırdım yeminle.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|