|
|
|
|
#1 |
|
Tecrübeli Yiğido
HARBİKIZ Şuan
Son Aktivite: 16.07.2014 10:39
Üyelik Tarihi: 07.06.2009
Mesajlar: 469
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Kaynak: stargundem / Tarih/Saat: 11 Haziran 2009 Perşembe, 16:37:52 / Link : [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Kadir Topbaş, toplu ulaşımda her ay 12 milyon zarar ettiklerini ve bu nedenle zam yapmak zorunda olduklarını söyledi.Topbaş, yapılan zamlarda ekonomik durum ve bütçenin göz önüne alınarak gerçekleştirildiği ifade etti. Toplu ulaşımda yapılan zammın ardından İstanbul'un çeşitli yerlerinde zammı protesto eylemleri yapılmıştı. Başkan Topbaş, yapılan zamlar, verilen tepkiler ve zam gerekçeleri ilişkili açıklamalarda bulundu. Halka mümkün olduğunca ucuz hizmet vermeyi amaçladıkların dile getiren Topbaş, "Bu tür hizmetler halk için ve tüm arzumuz mümkün mertebe ucuz hizmet vermek. Her ay 12 milyon zarar ediyor. Bunun bir zam olarak algılanmasından ziyade, bu zararın bir yerden karşılanması gerekiyor." diye konuştu. Öğrencilere burs veremedikleri için zam yapmadıklarını, tam bilette ise cüzi miktarda ifade eden Topbaş, "Bu bir bedel bu bir karşılık. Bu kadar yatırım yapılıyor, verdiğimiz hizmetin karşılığını alması gerekiyor. Şu anda zararda ama maalesef birileri bunu farklı amaçlarla farklı bir şekilde dile getirmeye çalışabilir ama inanıyorum ki İstanbululular bunun ne demek olduğunu anlayacaklar." şeklinde konuştu. İyi bir hizmetin ve kalite bekleniyorsa bunun da bir bedeli olduğunu belirten Topbaş, dayanabildikleri kadar dayanmaya çalıştıklarını ancak zarar ettiklerini söyledi. Bir İETT şoförünün 5 bin ytl'ye mal olduğunu söyleyen Topbaş, 'Biz ciddi zamlar yapmadık. Bunun fazlasını zaten düşünmüyoruz. O zaman toplu taşımacılığın anlamı kalmaz. Ama altını çizerek söylüyorum; öğrencilerimize burs veremediğimiz için zam yapmıyoruz." İfadelerini kullandı. Metrobüs hattının Beylikdüzü'ne ulaştırılmasının zarar nedeniyle aksayıp aksamayacağının sorulması üzerine ise Topbaş, 2011 yılından önce projeyi tamamlamayı düşündüklerini, ancak Beylikdüzü'nde metrobüsün bir bölümünün yerin altına alınacağı için bunun zaman kaybına yol açacağını sözlerine ekledi. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4581
![]() |
Vur garibe cal garibe önce kendileri tasarrufa gecsin yaptıkları savurganlıklar herkesin gözü önünde yaptıkları reklam afişleri 12 milyon eder sizin reklama ne ihtiyacınız var her panoda büyük şehir reklamı her üst gecitte büyük şehir reklamı sayamayacağımız kadar reklam harcamaları yapıyorlar bırakında sizi biz vatandaşlar iyi calışmalarınızdan dolayı taktir edelim calışmadan reklamalarla kimseye kendinizi beğendiremezsiniz sıradan bir şube müdürüne bile araba ve şöfor tahsis eden bir zihniyetten kar etme beklenirmi hiç olan asgari üçretle calışan gariban vatandaşa oluyor gecinsinmi yoksa topbaşın arabalarınamı,gemilerinmi,metr olarınmı bilet parası versin siz karar verin ben bu zammı sonuna kadar protesto ediyorum
__________________
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kaptan-58 Şuan
Son Aktivite: 06.08.2013 10:28
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 3.049
Tecrübe Puanı: 1073
![]() ![]() ![]() ![]() |
bende yerinde bi zam. yapılması gerekiyodu. hem öğrenci akbilede zam gelmedi. sadece tam bilete geldi. yapılan yatırımlar metro, metrobüs otobüslerin yenilenmesi felan göz önüne alınırsa bence yerinde bi zam.
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ErdalGüler Şuan
Son Aktivite: 28.01.2010 16:37
Tournaments Won: 5 Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Mesajlar: 967
Tecrübe Puanı: 857
![]() |
bencede şu şartlarda çok normal bir zam. zaten otobüslerde para uygulamasıda kaldırılıyor. bu amaçla ya akbil yada elbil ile seyahat edilecek. Bu sebeple elbil ile akbil fiyat dengeleri sağlandı. İstanbul gibi bir metropolde toplu taşıma, aktarma avantajıyla birlikte bence çok makul fiyatlarda.
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ofgurleyuk78 Şuan
Son Aktivite: 29.01.2010 16:58
Üyelik Tarihi: 26.10.2005
Mesajlar: 593
Tecrübe Puanı: 814
![]() |
AKP mitinglerine başka ilçelerden adam taşırken zarar etmiyordu.. O günlerin zararlarını çıkarıyorlar....
__________________
ATATÜRK'ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ BİR DUVAR SÜSÜ DEĞİL, BİR ERKEN UYARI SİSTEMİDİR!!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bahar5834 Şuan
Son Aktivite: 22.05.2010 23:10
Üyelik Tarihi: 25.01.2009
Mesajlar: 6.805
Tecrübe Puanı: 1316
![]() |
pardon ama sadece ak. mi miting yapiyor diyer bir partiler yürüyerekmi yapiyor mitingleri hemen çamuru ak .atiyorsnuz ...
__________________
Cahillerin kalbi dudaklarında, alimlerin dudakları kalplerindedir.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tecrübeli Yiğido
HARBİKIZ Şuan
Son Aktivite: 16.07.2014 10:39
Üyelik Tarihi: 07.06.2009
Mesajlar: 469
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Allah korkusu olur biraz insanda yaaa yazıklar olsun...........
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4581
![]() |
Ben hayatımda bir zammın yerinde bir zam denildiğini aynı zamanda çok normal zam denildiğini ilk defa şahit oluyorum.Bu sözleri sarf eden arkadaşlarımızın gecim dertleri yokturdur inşallah cevrelerinde asgari ücretle calışan akrabaları veya başka insanları yoktur herhaldedeki böyle rahat,rahat konuşuyorlar hiç bir zam normal değildir adı üstünde zam başka acıklaması varmı bunun İnsanlar layık olduğu gibi yönetilirler
__________________
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ErdalGüler Şuan
Son Aktivite: 28.01.2010 16:37
Tournaments Won: 5 Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Mesajlar: 967
Tecrübe Puanı: 857
![]() |
Alıntı:
Sonuçta kamuda veya belediyede bir kişinin maaşına zam gelince iyi ama hizmet sektöründe zam yapılınca kötü mü? bunu anlayamadım doğrusu. Ayrıca bir biletle istanbul gibi bir şehirde avcılardan kadıköye yolculuk yapabiliyorsunuz. Bir araçla kadıköy avcılar yapmak istesen en az 20-30 lira masraf eder insan. şimdi bu çok mu pahalı? Ayrıca on dakikalık yol için ücret çok ise bence 10 dakikalık mesafede otobüse binme gereği yokki 10 dakika yürümek çokmu zor. hiç değilse para cebinizde kalır. neyse... Zaten otobüslerde parayla yolculuk yapanlar 1.5 lira ödüyordu. öğrencilerde 1 lira işte böylece haksız kazanç sağlayan öho ve iett şoförleri ortadan kalkacak. Bu zam yerinde ve doğrudur. birilerinin insanların sırtından para kazanmasını engelleyecektir ve kazanç direk iett kasasına hizmet için gidecektir.
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() heartache58 Şuan
Son Aktivite: 25.02.2014 13:13
Üyelik Tarihi: 23.11.2008
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 845
![]() |
Alıntı:
evet kesınlıkle cok zor 10 dklık yol dediğiniz yolu yürüyerek gitmek..cunku 45 dk'yı gecer tahminen..ayrıca sabah cook erken kalkmak gerekıyor,aksamlarıda işten erken cıkmam gerekiyor.(mesaim aksam ezanı nezamn oknunursa ozamn bitiyor.suan 20:45 gibi cıkıyorum)yani otobüse binmek zorundayım ayrıca dediğinz gibi kadıkköy-avcılar ve boyle uzun mesafeli yerlere ulasım gercekten kolay ve ucuz ona lafım zaten yok..tek sorun kısa mesafeli yollardada aynı ücretin olması..birde ek olarak İETT'lerde hala akbil veriliyor 1.75 alıyolar sanırım.. Konu heartache58 tarafından (15.06.2009 Saat 13:30 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Şuanda Ne Dinliyosunuz...? | PusatBjk58 | Forum oyunları | 17875 | 16.06.2014 20:28 |
| Cevabı olmayan sorular | RaZZcE | Testler-Bilmeceler vs | 39 | 11.12.2009 17:25 |
| PİYASALAR TEPKİLİ | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 14 | 11.12.2008 20:34 |
| Sizce siz neden Varsınız?Hiç düşündünüz mü? | amandagelo | Hertelden | 2 | 04.11.2008 18:54 |
| Bilmeceler... | _DuMaN_58 | Arşiv | 45 | 19.03.2008 17:15 |