|
SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
Anasayfa Haberler Sivas Haberler |
|
Seçenekler | Arama | Stil |
![]() |
#1 |
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
![]() Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 943
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Türk Telekom tarafından alınan sabit ücretlerin geri ödenmesi için Sivas Tüketici Hakem Heyetine çok sayıda müracaat yapılırken, durum mahkemenin vereceği karara bağlı kaldı. İstanbul Paşabahçe Tekel İçki Fabrikası’ndan emekli 58 yaşındaki Salim Yılmaz’ın İstanbul Beykoz Kaymakamlığı Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı’na başvurarak, Türk Telekom tarafından alınan sabit ücretin kaldırılması yönündeki talebinin ardından, telefon hatlarından konuşma bedelleri dışında belirsiz gerekçelerle sabit ücret adı altında her ay alınan ücretin iptaline, bu isim altında tüketiciden adı geçen firma tarafından alınan tüm ücretin, tüketiciye geri iade edilmesine karar verilmişti. Bu durumu fırsat bilen sabit telefon aboneleri de tüketici hakları derneklerine dilekçe ile başvurarak kendilerinden alınan sabit ücret paralarının ödenmesi talebinde bulundular. Sivas’ta ki Tüketici Derneğine gelen yüzlerce başvurunun ardından Sivas Tüketici Derneği Başkanı Ümit Özşeker yazılı bir açıklama yaptı. Özşeker, son günlerde yazılı ve görsel basında Beykoz tüketici sorunları ilçe hakem Heyetinin Tük Telekomünikasyon A.Ş’nin telefon abonelerinden sabit ücret adı altında her ay alınan hizmet bedelinin tüketiciye iadesi kararı hakkında derneklerine ve Sivas Tüketici Hakem Heyetine çok sayıda başvuru yapıldığını belirtti. Özşeker, Beykoz Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyetinin verdiği kararın ardından Türk Telekom’un İstanbul Tüketici Mahkemesine itiraz ettiğini ifade ederek, bu itirazın henüz mahkeme tarafından sonuçlanmadığı için tüketiciler tarafından yapılan başvuruların değerlendirmeye alınmadığını söyledi. Özşeker, “Sivas’ta ki tüketicilerin bu konu hakkında İstanbul Tüketici Mahkemesinin vereceği kararın beklenerek başvuruların yapılması uygun olacaktır. Dernek olarak bu konu hakkında yaşanan gelişmeleri ve ne şekilde hareket edileceğini tüm kamuoyuna duyuracağız’’ şeklinde konuştu. Türk Telekom’un hiçbir hizmet vermeden “sabit ücret” adı altında her ay yaklaşık 19 milyon aboneden KDV ve Özel İletişim Vergisi de ilave edildiğinde 15 YTL’yi bulan bir ayda 285 milyon YTL, bir yılda ise 3.420 milyon YTL’lik haksız kazanç sağladığı ortaya çıkarılmıştı. |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|