Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Dünya ve Türkiye'den Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Dünya ve Türkiye'den Haberler Dünya ve Türkiye'deki tüm haberleri burada bulabilirsiniz



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
 
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 10.06.2009, 20:34   #11
betüs58
Usta Yiğido
 
betüs58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
betüs58 Şuan betüs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 10.02.2010 21:07

Üyelik Tarihi: 01.06.2009
Mesajlar: 2.429
Tecrübe Puanı: 866 betüs58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Suudi Arabistan'da kadına sinema bile yasak!

bi soruu ozman hepinizee ben almnaydayim tabii seni ilgilendirmez diosunuz belkii ama nein.bu olayy i yadirgiosunuz ölemi peki türkiyede basörtüyle okuyamamya ne diosunuz cogu bacimizin ögrenimi yarida kalio bu sacma sapan kurallar yüüznden..millete ne be benim türbanimdan...eger biz suan bilmem kac sene sonra halen hitlerin kurallarina göre yasasaydikk burda karsimiza cikan her 2.yahudiyi öldürmemiz gerekirdii.yapiomuyu hayir..almanlar pinti miniti ma akilli adamlar banane yhaa gelmis gecmis diolar..ve suan almanya demokratik bi ülke..ben almanya da dogudum büyüdüm ve bundan cok memnuunm yhaa türkiyede olsaydim???okuyamazdim bile bu türbanimlan mazallah birisini rahatsiz eder fln..laa ben 7 yasimdan beri 1.sinifdan beri takiyorum örtümü admalar alnimi öpüo basarimdan ötürü beni taktir ediolar...peki türkyiede olsam ne olurdu anca ezilridim..bu hakiki demokrasi diil..kim ne derse desin türkiyede cikip birisi acikca fikrini söleyemior..türkiye demokratik bi ülke diil ne yazikki...ne zamn ben örtümlen veya diger bacilarimiz örtüleriyle okumaya devam ederler iste ozman demokratiktir benim icin...
betüs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Milli Takım tekledi arikarinkuchi Milli Takım 2 10.09.2008 23:12
Suudi Arabistan Rejimine Göre Haçlılar Dost, Hacılar Terörist eyupk Dünya ve Türkiye'den Haberler 0 08.08.2008 00:57
Sabun İle Deterjanın Farkı!!! WåñTêd_øØ7 Hertelden 1 07.07.2008 18:49
Eşkiya Farkı yiğidoturan Arşiv 4 22.06.2008 16:55
Obama ile McCain'in Farkı _DuMaN_58 Dünya ve Türkiye'den Haberler 0 13.06.2008 19:07


WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:13.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.