Cevap: Suudi Arabistan'da kadına sinema bile yasak!
bi soruu ozman hepinizee ben almnaydayim tabii seni ilgilendirmez diosunuz belkii ama nein.bu olayy i yadirgiosunuz ölemi peki türkiyede basörtüyle okuyamamya ne diosunuz cogu bacimizin ögrenimi yarida kalio bu sacma sapan kurallar yüüznden..millete ne be benim türbanimdan...eger biz suan bilmem kac sene sonra halen hitlerin kurallarina göre yasasaydikk burda karsimiza cikan her 2.yahudiyi öldürmemiz gerekirdii.yapiomuyu hayir..almanlar pinti miniti ma akilli adamlar banane yhaa gelmis gecmis diolar..ve suan almanya demokratik bi ülke..ben almanya da dogudum büyüdüm ve bundan cok memnuunm yhaa türkiyede olsaydim???okuyamazdim bile bu türbanimlan mazallah birisini rahatsiz eder fln..laa ben 7 yasimdan beri 1.sinifdan beri takiyorum örtümü admalar alnimi öpüo basarimdan ötürü beni taktir ediolar...peki türkyiede olsam ne olurdu anca ezilridim..bu hakiki demokrasi diil..kim ne derse desin türkiyede cikip birisi acikca fikrini söleyemior..türkiye demokratik bi ülke diil ne yazikki...ne zamn ben örtümlen veya diger bacilarimiz örtüleriyle okumaya devam ederler iste ozman demokratiktir benim icin...
|