Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Taraftarlarımız rahat olsun - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
 
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 31.07.2010, 02:06   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 976 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Taraftarlarımız rahat olsun



Yurt içi ve yurt dışında düzenlemiş olduğu organizasyonlar ile Sivaslıların gurur kaynağı olan Avrupa Sivaslılar Birliği (ASİB),
sezon öncesi hazırlıklarını Hollanda'da sürdüren Sivassporumuzu ziyaret etti.

Sivasspor ile S.Arabistanın güçlü temsilcisi El İttifak arasında oynanan hazırlık maçını başkanımız Mecnun Otyakmaz ile birlikte izleyen heyet, daha sonra takımımızın kamp yaptığı otele giderek uzun uzun karşılıklı fikir alış verişinde bulundu.



Başkanımız Mecnun Otyakmaz ve ASİB yöneticileri hazırlık maçımız öncesi sohbet arasında, takımın kamp yaptığı tesislerde samimi bir ortamda başkanımızın davetiyle tenis maçı yaptılar.





ASİB başkanı Rüştü Elmas ve ASİB yönetimi, başta sayın başkanımız olmak üzere, teknik heyetten oyuncusuna kadar tüm kadro ile sohbet ettiler. Bu ziyaret ile hem takıma büyük moral vermiş oldular hem de kamp ve Sivassporumuzla ilgili Yiğidoların yüreklerine su serpecek açıklamalarda bulundular.

Ziyareti değerlendiren Rüştü Elmas: ''Açıkça söylemek gerekirse ben takımımızın bu kadar hazır olacağını tahmin etmiyordum. Geçen sezonki Sivasspor ile bu Sivasspor arasında çok büyük farklar var. İçtenlikle söylüyorum ki Sivasspora gönül verenler rahat olsunlar. Takımızın kamp yaptığı yer her açıdan çok güzel. Takım idari sorumlusu Faruk Taşseten gerekli her şeyi yapıyor. Mesut Hoca ile yaptığımız görüşmede gerek yönetimden gerekse de oyuncularımızdan oldukça memnun olduğunu dile getirdi, ancak iki tane transfere ihtiyaçları olduğunu da belirtti. Sitemizi yakından takip ettiğini belirten Mesut Bakkal taraftarlarımızdan takıma destek olmalarını ve biraz daha sabırlı olmalarını istedi.''



El İttifak ile yaptığımız hazırlık maçında Hayrettin ve Ceyhun’u çok beğendiğini belirten Elmas ''9 kişi kalmamıza rağmen Yannick Kamanan ile net iki gol pozisyonundan yararlanamadık.'' dedi.

Kamp ziyaretine katılan ASİB yöneticilerinin dikkatini çeken diğer önemli bir husus ise kampın en başından beri başkanımız Mecnun Otyakmaz'ın takımı yalnız bırakmamış olması, bunun karşılığında da gerek futbolcular gerekse teknik heyetin müthiş bir istek ve enerjiyle kampı değerlendirmeleri ve lige en iyi şekilde hazırlanıyor olmaları idi.



Oldukça verimli geçen ziyaretlerini tamamlayan ASİB heyeti, Mecnun Otyakmaz’a gümüş işlemeli ASİB tabağı hediye ederek, ilerleyen zamanlarda daha sık bir araya gelmek üzere kamp yerinden ayrıldılar. Sivasspor yönetimi, teknik kadro ve oyuncularımız bu ziyaret için Baştan ASİB başkanı Rüştü Elmas olmak üzere tüm ASİB yönetimine teşekkürlerini ilettiler.
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor...
 


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:59.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.