|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Arama | Bugünki Mesajlar | Forumlar? Okundu Kabul Et |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sivas'ta 2 Temmuz 1993'te 37 kişinin ölümüyle sonuçlanan olayların yaşandığı Madımak Oteli'nin altındaki lokantanın, tadilat ve taşınma giderleri için Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın göndermeyi taahhüt ettiği meblağ gelmediği için taşınamadığı bildirildi. Lokanta sahibi Sebati Manav, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, 2,5-3 ay öncesinde kendilerini çağıran Belediye Başkanı Sami Aydın ile konuyla ilgili görüştüklerini söyledi. Sami Aydın'ın 27 Haziran Öğretmenler Parkı'ndaki Kütükevi'ni kendilerine vermeyi teklif ettiğini ifade eden Manav, şöyle konuştu: “Biz de orayı kabul ettik. 1 Ocak 2009 itibarıyla kira sözleşmemizi yaptık. Hatta birinci ayın içerisinde kullanma ruhsatımızı da aldık ama tadilat ve taşınma giderleri için Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın göndermeyi taahhüt ettiği meblağ gelmediği için şu anda taşınamıyoruz. Ben kira sözleşmemi yapmışım. 1 Ocak itibarıyla orası benim üzerime geçmiş durumda. Bu tadilat ve taşınma giderleri gelmediğinden taşınamadık, beklemedeyiz.'' ''PARA GELİRSE BİR HAFTA BİLE SÜRMEZ TAŞINIRIZ'' Mağduriyetlerinin giderilerek başka mekana taşınmaları ve tadilat giderleri için bir meblağ teklif edildiğini bildiren Manav, şunları kaydetti: ''Bizler bu şekilde 'peki' demiştik. Belediyemiz de yer gösterdi. Oranın tadilatı ve taşınmayla ilgili parasal sıkıntılarımız var. Bu sıkıntıların aşılarak oraya taşınmamız gerekiyor. Belediyemiz üzerine düşen görevi yaptı. Başkanımız sağ olsun yer verdi. Kira kontratını yaptık, ruhsatımızı da verdiler. Şu anda tek sıkıntımız taşınmak.'' Kültür ve Turizm Bakanlığı yetkilileriyle görüşmediklerini belirten Manav, ''Sonuç ne olacak biz de bilmiyoruz. Bu para gelip de tadilat ve taşınma giderlerimiz karşılanır karşılanmaz bir hafta bile sürmez taşınırız'' dedi. İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü yetkilileri ise lokantanın taşınmasıyla ilgili şu anda yeni herhangi bir gelişme olmadığını belirterek, oradaki esas sorunun iş yerinin kiralanması veya satılması noktasında mal sahipleri arasındaki anlaşmazlık olduğunu bildirdi. Mal sahiplerinin bu konuda karar vermesinin beklendiğini kaydeden yetkililer, Kültür ve Turizm Bakanlığından tadilat ve taşınma giderleri için ödenek gelmesinin söz konusu olmadığını ifade etti. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslıgenç Şuan
Son Aktivite: 20.03.2016 23:42
Üyelik Tarihi: 14.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.527
Tecrübe Puanı: 940
![]() ![]() ![]() |
Napıp edip taşıttırdılar helal olsun valllahi.Artık bunlarla gündeme gelmek hiç hoş değil Sivas adına.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yerliturkuaz Şuan
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 866
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bir an için taşınsada orası artık insanların yandığı katliam yapıldığı yer hak ettiği değeri bulsa...
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...
Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ramazan_d Şuan
Son Aktivite: 28.02.2011 17:52
Üyelik Tarihi: 19.12.2008
Mesajlar: 707
Tecrübe Puanı: 710
![]() |
ya varya işleri güçleri bir tek madımak olayı gündem bumu sahiiiiii sanki madımak oteli müze olunca bayram edeceklerr helal olsunnn bir sivaslı sade vatandaş olarakkk müze olarak olması üzücü birrr vakaaa sivas böylemiii tarihe geçecekkkkkk
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
|
|