|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Arama | Bugünki Mesajlar | Forumlar? Okundu Kabul Et |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tarihi Kale Cami'nin tuvaletlerindeki çalışmalar kapsamında yapılan havalandırma bacaları eleştirilere neden oluyor. Havalandırma bacalarının tarihi dokuya uygun olmadığını belirten vatandaşlar, daha modern ve dokuya uygun bir havalandırma sisteminin yapılmasını istiyor. Tuvaletin çatı bölümü, Selçuk Parkı'nın ise bahçe bölümünde yer alacak olan havalandırma bacalarının çirkin bir görüntü oluşturduğunu düşünen vatandaşlar, söz konusu alan kentin en önemli tarihi eserlerinin bulunduğu tarihi bir mekân. Böylesine önemli bir alanda bu tür çirkin görüntülerin olmaması lazım” şeklinde görüşlerini dile getirdi. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 58_SEMİH_58 Şuan
Son Aktivite: 03.10.2014 21:26
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 1.646
Tecrübe Puanı: 810
![]() |
Çok saçma oluyor orası.Görüntü açısından tam bir rezalet.Onca emek harcanmış tuvaletleri bile yerler bir ettiler.Verilen paraya ve emege yazık.!
__________________
Hadi
Herşeyi Yıkalım Geride Ne Kaldıgına Bakalım... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar 58_SEMİH_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
görmediğimiçin yorumyapamıyorum semihcim benim yerimede sen devam et çünkü sen galiba sivastasın.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
ama gerçekten olmamış yakışmamış yani.şehrin meydanında tuvalet ahvalandırması gerçekten ilginç.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Siyahnur Şuan
Son Aktivite: 15.09.2013 00:22
Üyelik Tarihi: 09.09.2008
Mesajlar: 1.846
Tecrübe Puanı: 836
![]() ![]() |
Cok cirkin !
Bu foruma ne zaman baksam, Sivasla alakali bi güzel/olumlu habere rastlayamiyoruz... ![]()
__________________
-Bedeli ne olursa olsun müslümanca yasamanin haysiyetine talibiz.- Ismet Özel |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() BOUN Şuan
Son Aktivite: 27.12.2014 21:40
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 810
Tecrübe Puanı: 845
![]() |
Tarihi eserden, sanattan, estetikten, tarihten anlamayan kalitesiz, ufuksuz, çapsızları, görgüsüzleri, dağlıları, medeniyet yoksunlarını, kahvehane müdavimi çapulcuları belediye yönetimine getiren Sivaslı hemşerilerim bu gördükleriniz ne ki! Daha dört yıla yakın zaman var, daha ne kıroluklar göreceksiniz!
Ha bu arada fazla da yanıp, yakılmayın, şikayetçi olmayın, bu güruhu bu şehrin başına siz getirip bela ettiniz, taşıyın biraz sırtınızda!
__________________
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar BOUN'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
|
|