|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Arama | Bugünki Mesajlar | Forumlar? Okundu Kabul Et |
| Sivas Türküleri Sivas Türküleri Paylaşım Köşesi |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 | |||
|
Yiğido
![]() ![]() dertli58 Şuan
Son Aktivite: 19.01.2012 23:16
Üyelik Tarihi: 18.11.2008
Mesajlar: 135
Tecrübe Puanı: 656
![]() |
Mustafa Kucuk un seslendirdigi BARABAR adli turkuyu sizlere sundum iyi dinlemeler
__________________
Adaletin amenna
Azametin amenna Ama biz aciz kullarını Merhametle yargıla Sana layık kul olamadık Doğruyu bir türlü bulamadık Sözümüze sadık kalamadık Şimdi affet Sen bizi Ya Rab |
|||
|
|
|
|||
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar dertli58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Yeni Yiğido
![]() thesaduf58 Şuan
Son Aktivite: 28.03.2009 14:30
Üyelik Tarihi: 09.01.2009
Mesajlar: 36
Tecrübe Puanı: 641
![]() |
arkadaşım emegine sağlık fakat ben açamadım:(
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barabar
Barabar Barabar Barabar Ölek Ölek Barabar Sevdiğim Güzelim Kaşların Çatma Kurban Olam Güzel Kız Sana Fatma Allahın Seversen Gel Burda Yatma Seninle Diyarbekire Gidek Seninle Urfaya Gidek Barabar Barabar Barabar Barabar Ölek Ölek Barabar Barabar Barabar Barabar Ölek Ölek Ölek Ölek Barabar Sivastan Çıktım Divriğe Doğru Bir Gelin Yavruma Söylen Nenni Nenni Dedi Gardaş Nerelisen Kafkaş Elazığlıyım Seninle Tunceliye Gidek Seninle Mardine Gidek Barabar Oğlan Der Ki Ben Ölem Mi Bacı Keçeye Dönmüştür Yarimin Saçı İşte Ben Öleyim Canımın içi Ağladı Kalır Ki Yol Üstünde Barabar
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yasaklı
ayten58 Şuan
Son Aktivite: 19.03.2010 20:23
Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Yaş: 63
Mesajlar: 11.519
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() |
bu türkü ali kızıltuğun bildiğim kadarıyla ama siz yazmamışınız neden işte ben öleyim değilde ben aliyim olması gerekiyordu ali kızıltuğ değilse bile ali izzet özkan olabilir.yazdığınız türkülerin kime ait olduğunuda yazarsanız daha tanıtıcı olur hoşça kalın.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
içeriğini biliyoruz ama açıp dinlemek kısmet olmadı elinize sağlık teşekkürler
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yiğido
![]() ![]() Divriği_Mursal Şuan
Son Aktivite: 29.10.2009 08:41
Üyelik Tarihi: 02.10.2008
Mesajlar: 90
Tecrübe Puanı: 657
![]() |
Mursal'dan çıktım Hekme'ye doğru
Bir gelin yavruma çağrıyı nenni nenni Dedim bacım nerelisin dedi gardaş Mursallı Yoldaş olam mı şu yollarda barabar Barabar barabar barabar barabar barabar Gelin dedi bu yoncalık gayrı çamırlık Bir ahd eyledim ki gardaş of of o da ömürlük Ali'mi salmıyı zalım ayrılık Mektup yazak şu yollarda barabar Barabar barabar barabar barabar barabar Oğlan dedi tanımam ki yazayım Goyver bacım şu dağları gezeyim Evliyisen sennen nasıl gideyim Ben ayrıldım garşı yoldan barabar Barabar barabar barabar barabar barabar Gelin dedi şu gediği savuştur Gorkiyim Allah Ali nerdeyse bana kavuştur Gardaş oruyaca beni yolla barabar Barabar barabar barabar barabar barabar Oğlan dedi ki ben ölem bacım Ekin değmiş keçeye dönmüş saçı İşte ben Ali'yim canımın içi Yol üstünde ağladılar barabar Barabar barabar barabar barabar barabar Türkünün gerçek sözleri bunlar.Türkü;Divriği-Mursallı Ali kızıltuğ'a aittir.
__________________
PIR SULTAN ABDAL'im daglar ben olsam Üstü mor sümbüllü baglar ben olsam Alem çiçek olsa ari ben olsam Dost dilinden tatli bal bulamadim... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yiğido
![]() ![]() dertli58 Şuan
Son Aktivite: 19.01.2012 23:16
Üyelik Tarihi: 18.11.2008
Mesajlar: 135
Tecrübe Puanı: 656
![]() |
arkadaslar ben turkuyu sadece seslendiren kisi mustafa kucuk yazdim sozlerinin kime ait oldugunu bilmiyorum aranizda bilen varsa yazsin zaten yazmissinizda saolun
lutfen konuyu dikkatli okuyup yazalim
__________________
Adaletin amenna
Azametin amenna Ama biz aciz kullarını Merhametle yargıla Sana layık kul olamadık Doğruyu bir türlü bulamadık Sözümüze sadık kalamadık Şimdi affet Sen bizi Ya Rab |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yasaklı
ayten58 Şuan
Son Aktivite: 19.03.2010 20:23
Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Yaş: 63
Mesajlar: 11.519
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() |
dertli kardeş siteye koyduğunuz türkü açılmıyor ne hikmetse
isterseniz tekrar deneyin ama neyse yinede çok teşekkür ederiz paylaşımın için eline sağlık kardeşim bir dahaki sefere dinlemek kısmet olur belki. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yiğido
![]() ![]() dertli58 Şuan
Son Aktivite: 19.01.2012 23:16
Üyelik Tarihi: 18.11.2008
Mesajlar: 135
Tecrübe Puanı: 656
![]() |
arkadaslar turkiyede bildigim kadariyla youtube acilmiyor ama tabikide program ve adresler sayesinde youtube giren arkadaslar youtube ye mustafa kucuk barabar yazsin cikar ve kapali oldugu halde izleyebilirsiniz isterseniz rapidshare dan sadece bu turkunun linkini verebilirim indirip dinleyebilirsiniz... bolesi guzel turkuleri dinlemenizi tavsiye ederim elimden geldigi kadarda dinlemeniz icin gerekli seyleri yapmaya cabalayacam
saygilar
__________________
Adaletin amenna
Azametin amenna Ama biz aciz kullarını Merhametle yargıla Sana layık kul olamadık Doğruyu bir türlü bulamadık Sözümüze sadık kalamadık Şimdi affet Sen bizi Ya Rab |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yeni Yiğido
![]() Fehmi-Arslan Şuan
Son Aktivite: 28.02.2010 22:25
Üyelik Tarihi: 27.02.2010
Yaş: 43
Mesajlar: 2
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
[YOUTUBE][/YOUTUBE]Müdürüm You tube videoları yayınlamasanız daha iyi olacak. Çünkü Türkiyede yasaklı bir site olduğu için yöntemini bilmeyenler izleyemeyecektir...
![]() |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | Arama |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| SANA GELDİM.... | puar | Arşiv | 1 | 19.03.2008 16:58 |