Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Serbest Alan > Hertelden
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Hertelden Her Telden Muhabbet Burada



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 15.02.2008, 23:40   #41
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: --->: -->: --->: -->: --->: -->: --->: Erkeklerin Kadınlardan Ricasıdır

Alıntı:
GuNaY Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Eğer o günlere kalırsak, bir yıl boyunca hergün çocukluk yapıyoruz
Birbirimizi gördüğümüz gün, tanıştığımız gün, teklif günleri, bunların hafta ay ve yıl dönümleri.. Mutlu bir haberin hafta, ay ve yıl dönümleri...
Eğer bunlaru unutmak çocukluksa ben hiç büyümeyeceğim ne güzel
olaylara bakış açısı işte...
ablamın anneler gününü kutlamadım diye az kalsın kafam kırılıyordu benim
ya gitsin kızın kutlasın benden ne bekliyon sanki benim annem

çoğu bayan böyle işte....
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 22.10.2008, 17:59   #42
seva
Usta Yiğido
 
seva - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
seva Şuan seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51

Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232 seva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz sein
Standart ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

* Pembe dizilerdeki sahte aşk nağmelerini bizden duymaya çabalamayın çünkü onlar gerçekten rol yapıyor ve kabak bizim başımıza patlıyor.



* Bir SMS gönderdiğiniz zaman ilk 10 saniyede cevap gelmeyince ikinci SMS'te 'Orda mısın???' diye sormayın. Kesinlikle oradayızdır..!



* Mağazada gelinliklere bakıp 'Aaaa ne güzeeel' dediğinizde onun bizim için bir anlamı yoktur. Bizi duygusuzlukla suçlamayın. Gelinlik sadece kızların hayalidir erkeklerin değil!!!



* Saçlarınızı boyattığınızda bunu fark edemezsek anlayın ki yakışmamıştır ve bu bizim suçumuz değildir.



* Çoğu erkek ısrardan ve bir şeyi ikinci kez duymaktan nefret eder; mutlaka ilk söylediğinizi anlamışızdır ama işimize gelmiyordur, lütfen bize geri zekalı muamelesi yapmayın.



* Alışveriş yapmak hiç zevkli değildir ve asla zevkli olmayacaktır.



* 'Beni seviyor musun?' diye sormayın. Emin olun ki sevmiyor olsak yanınızda bir saniye bile durmayız.



* Bizden sizinle aynı üzüntüyü yaşamamızı ve size tuvalete kadar eşlik etmemizi beklemeyin, o sizin kız arkadaşlarınızın görevidir.



* Bir yere gittiğimizde, hangi kıyafeti giyerseniz giyin, size çok yakışıyor, yemin ederiz. O yüzden bir daha sormayın.



* Biz erkekler gerçekten basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak, aslında sadece acıkmışızdır ve sadece ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan 'ekmek niçin masada değil' diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın zira tüm erkekler edebiyatçı değildir.



* Eğer farkında olmadan 2 değişik şekilde anlayabileceğ iniz bir şey söylemişsek ve bunlardan biri kötü ve sizi üzecekse, kesinlikle diğer anlamında söylemişizdir, boşuna bizi sıkıntıya sokmayın.



* Biz farklı anlamlar taşıyan dolaylı, mecazlı soruları anlamayız. Ne istiyorsanız doğrudan söyleyin ve bizi yormayın.



* Eğer şişmanladığınızı düşünüyorsanız ki büyük ihtimalle şişmanlamışsınızdır. Bize sormayın, cevap vermeyi reddediyoruzdur.



* En karmaşık durumda bile bizim için temel kural şudur: 'En kolayını seç'. Bizden komplike şeyler beklemeyin.



* Erkekler genelde sadece ana renkleri görürler. Mesela, şampanya bir renk değil, bir içkidir bizim için.

Sarımsı Yeşil, Açık Yeşil Likör yeşili, Çimen Yeşili, Kireç Yeşili, Yay Yeşili, Orta Deniz Yeşili. Yukarıda saydıklarınız vallahi hepsi yeşil işte! Lütfen bizi zorlamayın..?



* Erkeklerin çoğunun en fazla 3 çift ayakkabısı vardır. O yüzden 30 çift ayakkabınızdan hangisinin kıyafetinize uyacağını bilmiyoruzdur lütfen sormayınız ayrıca uyum diye bir şey yoktur ve sırf uyum için giyeceğiniz şeyleri 1 hafta önceden tasarlamanız tamamen sizin takıntınızdır. Mavi kotun üstüne her renk ve desen blüz giyilebilir.



* Kırmızı tokanız var ve sırf bu tokaya uyum sağlaması için lütfen kırmızı takım elbise almaya bize mağazaları dolaştırmayınız. .!



* Cuma + Cumartesi + Pazar = Bol yemek ve mutfak gerçekliğinin icrasıdır.



* Bizi anlamaya çalışın; ancak bizi anlama işini lütfen fazla abartmayın çünkü çok kolay anlaşılır erkekler.



* Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzünüze bakılmayacak haldeyseniz, yaptığınız temizliğin bizim için bir anlamı yoktur, takdir beklemeyin. Temiz bir evden ziyade bakımlı görünen bir kadınla bir evi paylaşmak daha anlamlıdır.



* Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar. Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafından da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz. Bizi zorlamayın..!



* Aylarca süren baş ağrıları baş ağrısı olamaz, mutlaka bir doktora gidin.



* Size 'neyiniz var' diye sorduğumuzda, 'hiç bir şeyim yok!!!' derseniz size inanırız, bizim için olay bitmiştir. O yüzden bir şeyiniz varsa doğrudan söyleyin sonra bizi anlayışsız durumuna düşürmeyin.



* 30 civarında ayakkabınız ve dolaplar dolusu elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle,
Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle.


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


CANDA ÖZÜR OLMAZ...
seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 22.10.2008, 18:52   #43
kronik
Alt Forum Yöneticisi
NO AVATAR
 
kronik Şuan kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41

Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1418 kronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

Alıntı:
seva Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)



* Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar. Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafından da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz. Bizi zorlamayın..!
demek öyle düşünüyorlarmış !

Alıntı:
seva Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
* Aylarca süren baş ağrıları baş ağrısı olamaz, mutlaka bir doktora gidin.
işte bu süperrrrrrrrrrrrrrrrr
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış!
kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 22.10.2008, 19:18   #44
seheresma
Usta Yiğido
 
seheresma - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
seheresma Şuan seheresma isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.07.2010 16:34

Üyelik Tarihi: 22.09.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 542
Tecrübe Puanı: 706 seheresma FAZLA SÖZE GEREK YOKseheresma FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

CANIM SEVACIM PAYLASIM ICIN COK TSK FAKAT BU YORUMLAR BENIM HOSUMA GITMEDI AMA???? ESIMIN HEPSININ OKURKEN DOGRU BUDA DOGRU DEMESI SENIN GERCEKLERI YAZDIGINI ORTAYA KOYMUSTUR VE ESIM COK TESEKÜR EDIYOR BU YAZIYI DUVARIMIZA ASMAYI DÜSÜNDÜGÜNÜ SÖYLEDI SAYGILAR CANIM::::::))))))))))
seheresma isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22.10.2008, 20:00   #45
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
yerliturkuaz Şuan yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Yeti: Bloody Orca Slap Champion!
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 865 yerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblickyerliturkuaz ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

Sonuna kadar doğru katılıyorum hepsine fakat bir kaçı hariç tabi...
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...

Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun?
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 22.10.2008, 20:44   #46
benign
Yiğido
 
benign - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
benign Şuan benign isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 09.05.2009 16:11

Üyelik Tarihi: 07.10.2008
Yaş: 76
Mesajlar: 163
Tecrübe Puanı: 663 benign FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: ERKEKLERİN BAYANLARDAN RİCASIDIR ....

Sormayın, konuşmayın, danışmayın bizden uzak durun
benign isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 22.10.2008, 22:36   #47
gezgin_58
Usta Yiğido
NO AVATAR
 
gezgin_58 Şuan gezgin_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 10.03.2026 10:42

Üyelik Tarihi: 09.10.2008
Yaş: 43
Mesajlar: 642
Tecrübe Puanı: 711 gezgin_58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: ERKEKLERİN BAYANLARDAN RİCASIDIR ....

bir seyi bir defa sorun ve isteginiz neyse acikca soyleyin
gezgin_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.2008, 09:07   #48
kronik
Alt Forum Yöneticisi
NO AVATAR
 
kronik Şuan kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41

Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1418 kronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz seinkronik kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: ERKEKLERİN BAYANLARDAN RİCASIDIR ....

İNSAN OLANLARIN İNSANLARDAN RİCASIDIR
Lütfen acılarımızı baharat olarak kullanmayın. Bırakın kavanozlarında kalsınlar. Biz en kısa zamanda onlardan kurtulup yerlerine tatlı şeyler alacağız.

Sevinçlerimizi çayınıza atıp karıştırmayın. Bakın onlar şeker değil, sevinçtir; karıştırmayın.

Mutluluğa alerjimiz yok, öyle uzak tutmayın.

Heyecanlarımızı, kahvelerinizi köpüklü yapmak için kullanmayın. Boşverin bu kez de köpüksüz olsun, “Ben şimdi ne yapacağım” diye heyecanlanmayın.

Gözyaşlarımızdan baraj olmaz, uğraşmayın. Kimi saf ve temuz duygularımız vardır, onları da elektrik sanmayın. Çarptığına aldanmayın, ışıkları yakmaya bile yetmez. Çakmak çakmak yanan gözlerimizi ampül sanmayın.

Sıkıntılarımızdan kördüğüm yapmaya çalışmayın. Kör olan sizsiniz, düğüm değil, unutmayın.

Kabul, pişmanlıklarımız var, ancak onlardan pişmaniye olmaz. İştahınızı başka tatlılara saklayın.

Vicdan azaplarımızda ekmek pişmez. En yakın fırının adresini isteyin.

Utangaçlıklarımdan pembe ya da başka renk bir boya üretilmez. Yeteneksizliğimizi ister bağışlayın, ister bağışlamayın.

Terimizden benzin üretilmez, makine yağı olarak istifade edilmez. En yakın petrol ülkesini işgal edin.

Korkularımızdan tünel, aşklarımızdan melodram, nefretlerimizden “toplantı ve gösteri yürüyüşleri kanunu”na muhalefet, isyanlarımızdan protesto, küskünlüklerimizden ambargo çıkmaz. Bu kadar hazıra konmayın.

Umut fakirin ekmeğiymiş ya, herşeyin fakirliği olduğu gibi, her fakirliğin de bir ekmeği var: Ekmeğimizle oynamayın.

Hayallerimizden reklam filmleri kurgulamayın. Sonra hayalkırıklığına uğrar kurgularınız, uyarmadı demeyin.

Tembelliğimizden reyting duvarları örmeyin hayatla aramıza. Hayatımızın işine gelen bölümlerini alıp turşusunu kurmayın.

Sessizliğimizden tepkisizlik çıkmaz. Saygılıysak, içtima almanız gerekmez.

Sinirimizden iç savaş, krizimizden sosyal patlama doğmaz. Bizi lütfen Brezilyalaştırmayın.

Kabul mikrofonları ve kameraları severiz, ama bizden maymun çıkmaz. İsterseniz, sizi bir hayvanat bahçesine yollayalım.

Çok iyi uyguladığımız söylenemez, ama bir tek Allah’a inanırız. Lütfen bize inançsız muamelesi yapmayın.

Duygularımızla PlayStation-2 ile oynar gibi oynamayın.

Lütfen...

__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış!
kronik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.2008, 11:09   #49
Abdurrahman 58
Usta Yiğido
 
Abdurrahman 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Abdurrahman 58 Şuan Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24

Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156 Abdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekanntAbdurrahman 58 ist jedem bekannt
Standart -->: ERKEKLERİN BAYANLARDAN RİCASIDIR ....

* Bir SMS gönderdiğiniz zaman ilk 10 saniyede cevap gelmeyince ikinci SMS'te 'Orda mısın???' diye sormayın. Kesinlikle oradayızdır..! ................
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!!
Abdurrahman 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.2008, 13:59   #50
seva
Usta Yiğido
 
seva - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
seva Şuan seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51

Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232 seva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz sein
Standart --->: Cevap: ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

benim takıp ettiğim kadarıyla çoğu erkekler böyle...






Evli olmak ama bekar gibi yaşamak ister.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle,
Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle.


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


CANDA ÖZÜR OLMAZ...
seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:48.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.