|
|
#41 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
ablamın anneler gününü kutlamadım diye az kalsın kafam kırılıyordu benim ![]() ya gitsin kızın kutlasın benden ne bekliyon sanki benim annem ![]() çoğu bayan böyle işte.... ![]() ![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)
* Pembe dizilerdeki sahte aşk nağmelerini bizden duymaya çabalamayın çünkü onlar gerçekten rol yapıyor ve kabak bizim başımıza patlıyor. * Bir SMS gönderdiğiniz zaman ilk 10 saniyede cevap gelmeyince ikinci SMS'te 'Orda mısın???' diye sormayın. Kesinlikle oradayızdır..! * Mağazada gelinliklere bakıp 'Aaaa ne güzeeel' dediğinizde onun bizim için bir anlamı yoktur. Bizi duygusuzlukla suçlamayın. Gelinlik sadece kızların hayalidir erkeklerin değil!!! * Saçlarınızı boyattığınızda bunu fark edemezsek anlayın ki yakışmamıştır ve bu bizim suçumuz değildir. * Çoğu erkek ısrardan ve bir şeyi ikinci kez duymaktan nefret eder; mutlaka ilk söylediğinizi anlamışızdır ama işimize gelmiyordur, lütfen bize geri zekalı muamelesi yapmayın. * Alışveriş yapmak hiç zevkli değildir ve asla zevkli olmayacaktır. * 'Beni seviyor musun?' diye sormayın. Emin olun ki sevmiyor olsak yanınızda bir saniye bile durmayız. * Bizden sizinle aynı üzüntüyü yaşamamızı ve size tuvalete kadar eşlik etmemizi beklemeyin, o sizin kız arkadaşlarınızın görevidir. * Bir yere gittiğimizde, hangi kıyafeti giyerseniz giyin, size çok yakışıyor, yemin ederiz. O yüzden bir daha sormayın. * Biz erkekler gerçekten basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak, aslında sadece acıkmışızdır ve sadece ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan 'ekmek niçin masada değil' diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın zira tüm erkekler edebiyatçı değildir. * Eğer farkında olmadan 2 değişik şekilde anlayabileceğ iniz bir şey söylemişsek ve bunlardan biri kötü ve sizi üzecekse, kesinlikle diğer anlamında söylemişizdir, boşuna bizi sıkıntıya sokmayın. * Biz farklı anlamlar taşıyan dolaylı, mecazlı soruları anlamayız. Ne istiyorsanız doğrudan söyleyin ve bizi yormayın. * Eğer şişmanladığınızı düşünüyorsanız ki büyük ihtimalle şişmanlamışsınızdır. Bize sormayın, cevap vermeyi reddediyoruzdur. * En karmaşık durumda bile bizim için temel kural şudur: 'En kolayını seç'. Bizden komplike şeyler beklemeyin. * Erkekler genelde sadece ana renkleri görürler. Mesela, şampanya bir renk değil, bir içkidir bizim için. Sarımsı Yeşil, Açık Yeşil Likör yeşili, Çimen Yeşili, Kireç Yeşili, Yay Yeşili, Orta Deniz Yeşili. Yukarıda saydıklarınız vallahi hepsi yeşil işte! Lütfen bizi zorlamayın..? * Erkeklerin çoğunun en fazla 3 çift ayakkabısı vardır. O yüzden 30 çift ayakkabınızdan hangisinin kıyafetinize uyacağını bilmiyoruzdur lütfen sormayınız ayrıca uyum diye bir şey yoktur ve sırf uyum için giyeceğiniz şeyleri 1 hafta önceden tasarlamanız tamamen sizin takıntınızdır. Mavi kotun üstüne her renk ve desen blüz giyilebilir. * Kırmızı tokanız var ve sırf bu tokaya uyum sağlaması için lütfen kırmızı takım elbise almaya bize mağazaları dolaştırmayınız. .! * Cuma + Cumartesi + Pazar = Bol yemek ve mutfak gerçekliğinin icrasıdır. * Bizi anlamaya çalışın; ancak bizi anlama işini lütfen fazla abartmayın çünkü çok kolay anlaşılır erkekler. * Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzünüze bakılmayacak haldeyseniz, yaptığınız temizliğin bizim için bir anlamı yoktur, takdir beklemeyin. Temiz bir evden ziyade bakımlı görünen bir kadınla bir evi paylaşmak daha anlamlıdır. * Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar. Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafından da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz. Bizi zorlamayın..! * Aylarca süren baş ağrıları baş ağrısı olamaz, mutlaka bir doktora gidin. * Size 'neyiniz var' diye sorduğumuzda, 'hiç bir şeyim yok!!!' derseniz size inanırız, bizim için olay bitmiştir. O yüzden bir şeyiniz varsa doğrudan söyleyin sonra bizi anlayışsız durumuna düşürmeyin. * 30 civarında ayakkabınız ve dolaplar dolusu elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Alt Forum Yöneticisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kronik Şuan
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41
Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1418
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Alıntı:
![]() ![]() ![]()
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() seheresma Şuan
Son Aktivite: 28.07.2010 16:34
Üyelik Tarihi: 22.09.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 542
Tecrübe Puanı: 706
![]() ![]() |
CANIM SEVACIM PAYLASIM ICIN COK TSK FAKAT BU YORUMLAR BENIM HOSUMA GITMEDI AMA???? ESIMIN HEPSININ OKURKEN DOGRU BUDA DOGRU DEMESI SENIN GERCEKLERI YAZDIGINI ORTAYA KOYMUSTUR VE ESIM COK TESEKÜR EDIYOR BU YAZIYI DUVARIMIZA ASMAYI DÜSÜNDÜGÜNÜ SÖYLEDI SAYGILAR CANIM::::::
)))))))))) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yerliturkuaz Şuan
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 865
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sonuna kadar doğru katılıyorum hepsine fakat bir kaçı hariç tabi...
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...
Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Yiğido
![]() ![]() benign Şuan
Son Aktivite: 09.05.2009 16:11
Üyelik Tarihi: 07.10.2008
Yaş: 76
Mesajlar: 163
Tecrübe Puanı: 663
![]() |
Sormayın, konuşmayın, danışmayın bizden uzak durun
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() gezgin_58 Şuan
Son Aktivite: 10.03.2026 10:42
Üyelik Tarihi: 09.10.2008
Yaş: 43
Mesajlar: 642
Tecrübe Puanı: 711
![]() |
bir seyi bir defa sorun ve isteginiz neyse acikca soyleyin
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Alt Forum Yöneticisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kronik Şuan
Son Aktivite: 14.12.2020 17:41
Üyelik Tarihi: 01.05.2008
Mesajlar: 7.292
Tecrübe Puanı: 1418
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
İNSAN OLANLARIN İNSANLARDAN RİCASIDIR
Lütfen acılarımızı baharat olarak kullanmayın. Bırakın kavanozlarında kalsınlar. Biz en kısa zamanda onlardan kurtulup yerlerine tatlı şeyler alacağız. Sevinçlerimizi çayınıza atıp karıştırmayın. Bakın onlar şeker değil, sevinçtir; karıştırmayın. Mutluluğa alerjimiz yok, öyle uzak tutmayın. Heyecanlarımızı, kahvelerinizi köpüklü yapmak için kullanmayın. Boşverin bu kez de köpüksüz olsun, “Ben şimdi ne yapacağım” diye heyecanlanmayın. Gözyaşlarımızdan baraj olmaz, uğraşmayın. Kimi saf ve temuz duygularımız vardır, onları da elektrik sanmayın. Çarptığına aldanmayın, ışıkları yakmaya bile yetmez. Çakmak çakmak yanan gözlerimizi ampül sanmayın. Sıkıntılarımızdan kördüğüm yapmaya çalışmayın. Kör olan sizsiniz, düğüm değil, unutmayın. Kabul, pişmanlıklarımız var, ancak onlardan pişmaniye olmaz. İştahınızı başka tatlılara saklayın. Vicdan azaplarımızda ekmek pişmez. En yakın fırının adresini isteyin. Utangaçlıklarımdan pembe ya da başka renk bir boya üretilmez. Yeteneksizliğimizi ister bağışlayın, ister bağışlamayın. Terimizden benzin üretilmez, makine yağı olarak istifade edilmez. En yakın petrol ülkesini işgal edin. Korkularımızdan tünel, aşklarımızdan melodram, nefretlerimizden “toplantı ve gösteri yürüyüşleri kanunu”na muhalefet, isyanlarımızdan protesto, küskünlüklerimizden ambargo çıkmaz. Bu kadar hazıra konmayın. Umut fakirin ekmeğiymiş ya, herşeyin fakirliği olduğu gibi, her fakirliğin de bir ekmeği var: Ekmeğimizle oynamayın. Hayallerimizden reklam filmleri kurgulamayın. Sonra hayalkırıklığına uğrar kurgularınız, uyarmadı demeyin. Tembelliğimizden reyting duvarları örmeyin hayatla aramıza. Hayatımızın işine gelen bölümlerini alıp turşusunu kurmayın. Sessizliğimizden tepkisizlik çıkmaz. Saygılıysak, içtima almanız gerekmez. Sinirimizden iç savaş, krizimizden sosyal patlama doğmaz. Bizi lütfen Brezilyalaştırmayın. Kabul mikrofonları ve kameraları severiz, ama bizden maymun çıkmaz. İsterseniz, sizi bir hayvanat bahçesine yollayalım. Çok iyi uyguladığımız söylenemez, ama bir tek Allah’a inanırız. Lütfen bize inançsız muamelesi yapmayın. Duygularımızla PlayStation-2 ile oynar gibi oynamayın. Lütfen...
__________________
ummadıklarım adam olurken, adam dediklerim insan bile olamamış! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
* Bir SMS gönderdiğiniz zaman ilk 10 saniyede cevap gelmeyince ikinci SMS'te 'Orda mısın???' diye sormayın. Kesinlikle oradayızdır..!
................
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
benim takıp ettiğim kadarıyla çoğu erkekler böyle...
Evli olmak ama bekar gibi yaşamak ister.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|