|
|
#41 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Yöneticiler , benim yaptığım yorumlardan problem teşkil ederlerse zaten bana yorum yapma fırsatı vermezler, benim için bireylerden çok kanunlar daha önemlidir.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() betüs58 Şuan
Son Aktivite: 10.02.2010 21:07
Üyelik Tarihi: 01.06.2009
Mesajlar: 2.429
Tecrübe Puanı: 866
![]() |
ben sana bisi demedimkki simidk abii sadece sen istemiodunn öle demistin oo yüzden bi sorumm dedim okadar.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Hareketli geçen dün geceden silinmeyen yazımdan ufak bir estantene konun aslını bilmediğin için , biraz değişik durum ben sana sonra anlatırım.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Başbakan atanmış bir devlet memuru değildir.Seçilmiş birisidir,ki seçilene kadar ne engellemelere maruz kaldı herkes biliyor.
Kamuda imam olarak görev yapan memurlar var evet doğru.Ancak o kişiler ÖSS'de çok yüksek puan almışlardı.Doktorluk,eczacılık ,diş hekimliği,avukatlık gibi bölmüleri köküne kadar haketmelerine rağmen engellemeler yüzünden ancak imamlıkla ya da zorlamayla sıradan bir memurlukla yetinebildiler.O da düşük bir kısmı hepsi değil.Yani doktor,hakim,avukat olabilecek kapasitedeki güzel beyinleri imam olmaya mahkum ettiniz. Ben de ortaokulda imam-hatip okudum ancak lanet olası yasaklar yüzünden ,geleceğim için liseye başak yerde devam etmek zorunda kaldım..Eğer imam-hatipte okusaydım ÖSS'de yüksek puan almamın bir mantığı olmayacaktı.En iyi memur,en kötü imam olacaktım.Beni canım gibi sevdiğim okulumdan ayrıan yasağa ve yasakçı zihniyete yazıkalr olsun.Hiç bir zaman hakkımı helal etmeyeceğim!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Arkadaşım İmam hatip liseleri, Din görevlileri yetiştirilmek üzere kurulmuş. Burda suçu kanunlarda aramak biraz tuhaf değilmi ? İmam hatipli amcamın kızının edebiyat öğretmenliğini kazanmasıda keyfi engellemelerin olacağı kuşkusunu bende ortadan kaldırıyor.
Başbakan'da İktisadi ve Ticari İlimler yüksek okul mezunu , yetenekli , başarılı her insan dilediği makama oturur. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÖnceVatan_58 Şuan
Son Aktivite: 15.07.2012 08:54
Üyelik Tarihi: 03.05.2008
Mesajlar: 3.605
Tecrübe Puanı: 1025
![]() ![]() |
Alıntı:
İran'da, tek bir kişi başı açık sokaklarda dolaşamaz hiç bir yerde çalışamaz ! Türkiye'de (Resmi kurum hariç) her yerde açığıda kapalısıda rahatlıkla dolaşır. Türkiye'deki baskı değil, yönetim anlayışına ters düştüğü için resmi kurumlarda istemiyor, devletin temel yapısı bunu gerektirirdiğinden. Belki de Türkiye'de rejime yönelik tehditler, türbanı siyasi harakete malzeme yapmasalardı, ülkeye şeriaat getireceğiz diye mollalar türemeseydi belki bugün yaşanan bu tür sıkıntılarda olmayacaktı, tıpkı 15-20 sene önce rahatlıkla okulunda okuyan öğrenciler gibi devam edecekti. Bunların hepsi birer siyasi malzemelerdir, bugün bunun mücadelesini eden kesimlere bir bakalım ülkenin kaymağını afiyetle yemekteler, bizlerede sadece çene yormak tan başka birşey düşmüyor malesef. |
|
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Alıntı:
Bu faaliyetlere girişenler, halkımızın kutsal dini duygularını istismar etmekten çekinmemekte, devlete açık bir meydan okumaya dönüşen bu çabaları din kisvesi arkasına saklayarak, asıl amaçlarını gizlemeye çalışmaktadırlar. Özellikle kadınların ve küçük çocukların bu tür faaliyetlerde ön plana çıkarılması, ülkemizin birlik ve bütünlüğüne karşı yürütülen yıkıcı ve bölücü eylemlerle şaşırtıcı bir benzerlik taşımaktadır. Bu bağlamda; Ankara’da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları ile aynı günde kuran okuma yarışması tertiplenmiş, ancak duyarlı medya ve kamuoyu baskıları sonucu bu faaliyet iptal edilmiştir.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... Konu seva tarafından (14.06.2009 Saat 09:09 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2256
![]() |
ozaman bundanda şu anlaşılıyor ticaret liseleri tüccar yetiştirecek,meslek lisesi tamirci yetiştirecek
adına bakarak konusulunca öyle oluyor biliyonmu ama hiç alakası yok düz lisede ticarette yadfa meslekte ne ders varsa eksiksiz aynısını imam hatip liseli ögrencilerde görüyor!!!hemde oraya atanan ögretmenlerde her okul mezunu ögretmenler imam hatipleri dışlamanın amacı ne anlamadım!o okullar halkın parasıyla cömert insanların zekatıyla yapılmış ve varlıgını günümüze kadar korumuştur!ögrencilerde yine aynı diger liseler gibi halkın cocugu!şimdi imam hatipler birbir kapanıyor ve oralar düz lise yada ticaret oluyor genelde!peki şimdi rahmetli olan orayı yaptıran hayırsever buna razı mı acaba!halk yaptırsın bir süre sonra devlet el koysun okulu başka bir okul yapsın!bu kırk haramilerin yaptıgı işten hiç bir farkı yok!o okulun ögrencileride insan!şimdiye kadar her bölüme gidebiliyorlardıda doksan yedi yılındamı anladı bazı zihniyetin yöneticileri aslında onlar oraya imam hatip olmak için gidiyorlar ilginç![]() Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2256
![]() |
bozuk sistemin bozuk işleri!!!imam hatiplilerden ortalama 30 puana yakın kesiliyor.insanın hayatı degişiyor.30 puan ne demek tüm istikbali degiştirmek demek.emekler boşa gitmek demek.atıyorum ben 100 net yapaçam başkası 90 yapacak ama puanı benden yüksek olacak ne kadar saçma.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| bilgisayarla iLqili 100 konu.. | selocan58 | Bilgisayar ve İnternet Dünyası | 3 | 04.07.2009 15:32 |
| Sivas, bize Başkan'ımızın emaneti | H_Turan | Röportajlar | 0 | 27.05.2009 18:32 |
| Müslüman Evrimcilerin Cevaplamaları Gereken Konular | kaanansay | Muhtelif konular | 3 | 27.04.2009 14:17 |
| Sivas Bize Başkanımızın Emaneti | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 10 | 16.04.2009 16:23 |
| FARK ETMELI INSAN ! | fertelliyim | Serbest Kürsü | 4 | 21.01.2009 19:29 |