Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Dünya ve Türkiye'den Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Dünya ve Türkiye'den Haberler Dünya ve Türkiye'deki tüm haberleri burada bulabilirsiniz



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 13.06.2009, 21:58   #41
qio
Usta Yiğido
 
qio - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
qio Şuan qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41

Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029 qio FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Fark Var!

Yöneticiler , benim yaptığım yorumlardan problem teşkil ederlerse zaten bana yorum yapma fırsatı vermezler, benim için bireylerden çok kanunlar daha önemlidir.
qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 13.06.2009, 22:02   #42
betüs58
Usta Yiğido
 
betüs58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
betüs58 Şuan betüs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 10.02.2010 21:07

Üyelik Tarihi: 01.06.2009
Mesajlar: 2.429
Tecrübe Puanı: 866 betüs58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Fark Var!

ben sana bisi demedimkki simidk abii sadece sen istemiodunn öle demistin oo yüzden bi sorumm dedim okadar.
betüs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 13.06.2009, 22:04   #43
qio
Usta Yiğido
 
qio - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
qio Şuan qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41

Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029 qio FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Fark Var!

Hareketli geçen dün geceden silinmeyen yazımdan ufak bir estantene konun aslını bilmediğin için , biraz değişik durum ben sana sonra anlatırım.
qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 13.06.2009, 22:08   #44
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Fark Var!

Başbakan atanmış bir devlet memuru değildir.Seçilmiş birisidir,ki seçilene kadar ne engellemelere maruz kaldı herkes biliyor.
Kamuda imam olarak görev yapan memurlar var evet doğru.Ancak o kişiler ÖSS'de çok yüksek puan almışlardı.Doktorluk,eczacılık ,diş hekimliği,avukatlık gibi bölmüleri köküne kadar haketmelerine rağmen engellemeler yüzünden ancak imamlıkla ya da zorlamayla sıradan bir memurlukla yetinebildiler.O da düşük bir kısmı hepsi değil.Yani doktor,hakim,avukat olabilecek kapasitedeki güzel beyinleri imam olmaya mahkum ettiniz.
Ben de ortaokulda imam-hatip okudum ancak lanet olası yasaklar yüzünden ,geleceğim için liseye başak yerde devam etmek zorunda kaldım..Eğer imam-hatipte okusaydım ÖSS'de yüksek puan almamın bir mantığı olmayacaktı.En iyi memur,en kötü imam olacaktım.Beni canım gibi sevdiğim okulumdan ayrıan yasağa ve yasakçı zihniyete yazıkalr olsun.Hiç bir zaman hakkımı helal etmeyeceğim!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 13.06.2009, 22:31   #45
qio
Usta Yiğido
 
qio - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
qio Şuan qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41

Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029 qio FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Fark Var!

Arkadaşım İmam hatip liseleri, Din görevlileri yetiştirilmek üzere kurulmuş. Burda suçu kanunlarda aramak biraz tuhaf değilmi ? İmam hatipli amcamın kızının edebiyat öğretmenliğini kazanmasıda keyfi engellemelerin olacağı kuşkusunu bende ortadan kaldırıyor.
Başbakan'da İktisadi ve Ticari İlimler yüksek okul mezunu , yetenekli , başarılı her insan dilediği makama oturur.
qio isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 14.06.2009, 08:12   #46
ÖnceVatan_58
Usta Yiğido
 
ÖnceVatan_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
ÖnceVatan_58 Şuan ÖnceVatan_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 15.07.2012 08:54

Üyelik Tarihi: 03.05.2008
Mesajlar: 3.605
Tecrübe Puanı: 1025 ÖnceVatan_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKÖnceVatan_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Fark Var!

Alıntı:
seva Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Ben bu konuda açık konuşacağım Kusura bakmayın ama bu laiklik nedirki bu kadar tartışma yaratıyor anlamıyorum
Laiklik, devlet yönetiminde herhangi bir dinin referans alınmamasını ve devletin dinler karşısında tarafsız olmasını savunan prensiptir.
yani insanlar laik değil Devlet laik lailklik ne dinin alehinde nede dinden yana Devlet bütün dinlere eşit yaklaşmalı ama nedense insanlar arasında laiklik kavramı yanlış anlaşılıyor laikliği benimsiyor insanlar laik olamaz olmazda insanlar ilaki bir dine mesuptur..

Iranla Türkiye arasında Tek fark Türkiye baskıyla açtırıyor Iran Baskıyla kapatıyor..
Şimdi biz laik miyiz ?????
Yanıldığınız çelişki şu,

İran'da, tek bir kişi başı açık sokaklarda dolaşamaz hiç bir yerde çalışamaz !
Türkiye'de (Resmi kurum hariç) her yerde açığıda kapalısıda rahatlıkla dolaşır.

Türkiye'deki baskı değil, yönetim anlayışına ters düştüğü için resmi kurumlarda istemiyor, devletin temel yapısı bunu gerektirirdiğinden. Belki de Türkiye'de rejime yönelik tehditler, türbanı siyasi harakete malzeme yapmasalardı, ülkeye şeriaat getireceğiz diye mollalar türemeseydi belki bugün yaşanan bu tür sıkıntılarda olmayacaktı, tıpkı 15-20 sene önce rahatlıkla okulunda okuyan öğrenciler gibi devam edecekti.

Bunların hepsi birer siyasi malzemelerdir, bugün bunun mücadelesini eden kesimlere bir bakalım ülkenin kaymağını afiyetle yemekteler, bizlerede sadece çene yormak tan başka birşey düşmüyor malesef.
ÖnceVatan_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 14.06.2009, 09:03   #47
seva
Usta Yiğido
 
seva - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
seva Şuan seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51

Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232 seva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz seinseva kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Fark Var!

Alıntı:
ÖnceVatan_58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Yanıldığınız çelişki şu,

İran'da, tek bir kişi başı açık sokaklarda dolaşamaz hiç bir yerde çalışamaz !
Türkiye'de (Resmi kurum hariç) her yerde açığıda kapalısıda rahatlıkla dolaşır.

Türkiye'deki baskı değil, yönetim anlayışına ters düştüğü için resmi kurumlarda istemiyor, devletin temel yapısı bunu gerektirirdiğinden. Belki de Türkiye'de rejime yönelik tehditler, türbanı siyasi harakete malzeme yapmasalardı, ülkeye şeriaat getireceğiz diye mollalar türemeseydi belki bugün yaşanan bu tür sıkıntılarda olmayacaktı, tıpkı 15-20 sene önce rahatlıkla okulunda okuyan öğrenciler gibi devam edecekti.

Bunların hepsi birer siyasi malzemelerdir, bugün bunun mücadelesini eden kesimlere bir bakalım ülkenin kaymağını afiyetle yemekteler, bizlerede sadece çene yormak tan başka birşey düşmüyor malesef.
Farkındaysan 28 şubat darbesini hatırlattı Necmettin Erbakan, indirmek için şeriat yürüyüşleri vs vs yapmadılar mı bunlar bahane kardeş o zamanlar şeriat diye bi yokken siz hala oraya takılıp kalmışız belçikada Belçika başörtülü bir aday milletvekili olurken bizim geri kafalı yobazlar başörtülü diye kamu ters diyorlar iyi valla çok ayıp...

Alıntı:
club7house Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Arkadaşım İmam hatip liseleri, Din görevlileri yetiştirilmek üzere kurulmuş. Burda suçu kanunlarda aramak biraz tuhaf değilmi ? İmam hatipli amcamın kızının edebiyat öğretmenliğini kazanmasıda keyfi engellemelerin olacağı kuşkusunu bende ortadan kaldırıyor.
Başbakan'da İktisadi ve Ticari İlimler yüksek okul mezunu , yetenekli , başarılı her insan dilediği makama oturur.
E muhtirayı hatırlatırım Türkiye Cumhuriyeti devletinin, başta laiklik olmak üzere, temel değerlerini aşındırmak için bitmez tükenmez bir çaba içinde olan bir kısım çevrelerin, bu gayretlerini son dönemde artırdıkları müşahede edilmektedir. Uygun ortamlarda ilgili makamların, sürekli dikkatine sunulmakta olan bu faaliyetler; temel değerlerin sorgulanarak yeniden tanımlanması isteklerinden, devletimizin bağımsızlığı ile ulusumuzun birlik ve beraberliğinin simgesi olan milli bayramlarımıza alternatif kutlamalar tertip etmeye kadar değişen geniş bir yelpazeyi kapsamaktadır.

Bu faaliyetlere girişenler, halkımızın kutsal dini duygularını istismar etmekten çekinmemekte, devlete açık bir meydan okumaya dönüşen bu çabaları din kisvesi arkasına saklayarak, asıl amaçlarını gizlemeye çalışmaktadırlar. Özellikle kadınların ve küçük çocukların bu tür faaliyetlerde ön plana çıkarılması, ülkemizin birlik ve bütünlüğüne karşı yürütülen yıkıcı ve bölücü eylemlerle şaşırtıcı bir benzerlik taşımaktadır.

Bu bağlamda;

Ankara’da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları ile aynı günde kuran okuma yarışması tertiplenmiş, ancak duyarlı medya ve kamuoyu baskıları sonucu bu faaliyet iptal edilmiştir.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle,
Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle.


[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


CANDA ÖZÜR OLMAZ...

Konu seva tarafından (14.06.2009 Saat 09:09 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
seva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 14.06.2009, 09:18   #48
barikat58
Usta Yiğido
 
barikat58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
barikat58 Şuan barikat58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19

Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2256 barikat58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Fark Var!

ozaman bundanda şu anlaşılıyor ticaret liseleri tüccar yetiştirecek,meslek lisesi tamirci yetiştirecek adına bakarak konusulunca öyle oluyor biliyonmu ama hiç alakası yok düz lisede ticarette yadfa meslekte ne ders varsa eksiksiz aynısını imam hatip liseli ögrencilerde görüyor!!!hemde oraya atanan ögretmenlerde her okul mezunu ögretmenler imam hatipleri dışlamanın amacı ne anlamadım!o okullar halkın parasıyla cömert insanların zekatıyla yapılmış ve varlıgını günümüze kadar korumuştur!ögrencilerde yine aynı diger liseler gibi halkın cocugu!şimdi imam hatipler birbir kapanıyor ve oralar düz lise yada ticaret oluyor genelde!peki şimdi rahmetli olan orayı yaptıran hayırsever buna razı mı acaba!halk yaptırsın bir süre sonra devlet el koysun okulu başka bir okul yapsın!bu kırk haramilerin yaptıgı işten hiç bir farkı yok!o okulun ögrencileride insan!şimdiye kadar her bölüme gidebiliyorlardıda doksan yedi yılındamı anladı bazı zihniyetin yöneticileri aslında onlar oraya imam hatip olmak için gidiyorlar ilginç



Alıntı:
club7house Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Arkadaşım İmam hatip liseleri, Din görevlileri yetiştirilmek üzere kurulmuş. Burda suçu kanunlarda aramak biraz tuhaf değilmi ? İmam hatipli amcamın kızının edebiyat öğretmenliğini kazanmasıda keyfi engellemelerin olacağı kuşkusunu bende ortadan kaldırıyor.
Başbakan'da İktisadi ve Ticari İlimler yüksek okul mezunu , yetenekli , başarılı her insan dilediği makama oturur.
barikat58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 14.06.2009, 10:40   #49
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Fark Var!

Alıntı:
barikat58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
ozaman bundanda şu anlaşılıyor ticaret liseleri tüccar yetiştirecek,meslek lisesi tamirci yetiştirecek adına bakarak konusulunca öyle oluyor biliyonmu ama hiç alakası yok düz lisede ticarette yadfa meslekte ne ders varsa eksiksiz aynısını imam hatip liseli ögrencilerde görüyor!!!hemde oraya atanan ögretmenlerde her okul mezunu ögretmenler imam hatipleri dışlamanın amacı ne anlamadım!o okullar halkın parasıyla cömert insanların zekatıyla yapılmış ve varlıgını günümüze kadar korumuştur!ögrencilerde yine aynı diger liseler gibi halkın cocugu!şimdi imam hatipler birbir kapanıyor ve oralar düz lise yada ticaret oluyor genelde!peki şimdi rahmetli olan orayı yaptıran hayırsever buna razı mı acaba!halk yaptırsın bir süre sonra devlet el koysun okulu başka bir okul yapsın!bu kırk haramilerin yaptıgı işten hiç bir farkı yok!o okulun ögrencileride insan!şimdiye kadar her bölüme gidebiliyorlardıda doksan yedi yılındamı anladı bazı zihniyetin yöneticileri aslında onlar oraya imam hatip olmak için gidiyorlar ilginç
İmam-Hatip liselerinden puan kırılması mantığına göre Anadolu Öğretmen Liselerinden de puan kırılması gerekir.Ama kırılmıyor ,neden?
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 14.06.2009, 10:43   #50
barikat58
Usta Yiğido
 
barikat58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
barikat58 Şuan barikat58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19

Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2256 barikat58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Fark Var!

Alıntı:
Yiğiter Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
İmam-Hatip liselerinden puan kırılması mantığına göre Anadolu Öğretmen Liselerinden de puan kırılması gerekir.Ama kırılmıyor ,neden?
bozuk sistemin bozuk işleri!!!imam hatiplilerden ortalama 30 puana yakın kesiliyor.insanın hayatı degişiyor.30 puan ne demek tüm istikbali degiştirmek demek.emekler boşa gitmek demek.atıyorum ben 100 net yapaçam başkası 90 yapacak ama puanı benden yüksek olacak ne kadar saçma.
barikat58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
bilgisayarla iLqili 100 konu.. selocan58 Bilgisayar ve İnternet Dünyası 3 04.07.2009 15:32
Sivas, bize Başkan'ımızın emaneti H_Turan Röportajlar 0 27.05.2009 18:32
Müslüman Evrimcilerin Cevaplamaları Gereken Konular kaanansay Muhtelif konular 3 27.04.2009 14:17
Sivas Bize Başkanımızın Emaneti Sivaslilar.Net Anasayfa Haberler 10 16.04.2009 16:23
FARK ETMELI INSAN ! fertelliyim Serbest Kürsü 4 21.01.2009 19:29


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:13.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.