|
|
#61 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslıgenç Şuan
Son Aktivite: 20.03.2016 23:42
Üyelik Tarihi: 14.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.527
Tecrübe Puanı: 939
![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
![]() Sence bu ülkede kadınlar istedikleri gibi mi yaşıyorlar özelliklede Türbanlı genç kardeşlerimiz.Kendimizi kandırmayalım... |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Alıntı:
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() barikat58 Şuan
Son Aktivite: 06.04.2016 17:19
Üyelik Tarihi: 03.01.2007
Mesajlar: 15.450
Tecrübe Puanı: 2257
![]() |
Alıntı:
dünyaya degişik bir pencereden bakarsın bu sayede ![]() |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
Alıntı:
)Benim gibi düşünen insanlar karşısındakini bir insan olarak değerlendiriyor, ama bazı hemşerilerimin bizi sadece farklı düşündüğümüz için farklı gözle değerlendiriyor.
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" Konu qio tarafından (15.06.2009 Saat 00:45 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi.Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ÖnceVatan_58 Şuan
Son Aktivite: 15.07.2012 08:54
Üyelik Tarihi: 03.05.2008
Mesajlar: 3.605
Tecrübe Puanı: 1025
![]() ![]() |
Alıntı:
Yani din işlerinin devlet işlerine müdahale etmemesi gerekiyor. Sen şimdi diyorsunki ben devletin üniter yapısına değil devlet benim yapıma uysun. İşte bu olmuyor malesef. Devletin her farklı görüşe uyması nasıl olacak? Sade sen yaşamıyorsunji bu ülkede. Toplumda yaşayan her farklı görüşten kim olursa olsun o devletin kanun ve nizamlarına uymak zorunda olduğunu unutmayalım, aksi davranışı suç teşkil eder. Bu dünyanın her ülkesinde böyledir. O dönemde K. Atatürk Türkiye Halkı için en uygun yönetim şeklinin Laik Türkiye Cumhuriyeti olduğunu görmüş ve arkadaşlarıyla bunu benimsemiştir. Molla rejimelrine bir bakalım, kadın hep 2. planda toplumda mecliste yeri yok, Atatürk özellikle bayanlara büyük özgürlük getirmiş, ama gel görkü kıymet bilen yok, kendi kuyularını kendileri kazıyor, bencede onlara biraz rahatlık batıyor. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() qio Şuan
Son Aktivite: 02.04.2012 22:41
Üyelik Tarihi: 02.05.2009
Yaş: 41
Mesajlar: 4.029
Tecrübe Puanı: 1029
![]() |
goramaz Nickli Üyeden Alıntı
laiklik kavramı bizim öz kültürümüzden ihtiyaçlarımızdan doğan bir kavram değil.. bu yüzden de bu kavramın içini tam olarak dolduramıyoruz... tamam Türkiye Cumhuriyeti Laik bir devlet.. diğer taraftan demokrasi kavramını ihlal etmek mi gerekir.. çoğulcu bir demokrasi asıl hedef değil mi...laiklik zedelenmesin diye insanların temel hak ve hürriyetleri sonzuza kadar engellenmeli mi...yok mudur bunun çözümü.. Türkiye Cumhuriyeti ilelebet laik kalacak ya da sizin değiminizle ''Türkiye Laiktir Laik kalacak'' . peki Bu yasaklar da mı ilelebet devam edecek .. bu mudur yani... Ülkemizin toplumsan yapısını baz aldığında 2 coğrafyadan , çok etnikli ve değişik kültürel mozaikten oluştuğunu görmezden gelip , Dinle devleti bağdaştırıp , Kurtuluş savaşıyla kazandığımız ( hepimizin )Cumhuriyetin ana sıfatı laikliğin gerekli kanun ve kurallarını görmezden geldiğiniz sürece, sizce olmayan çözümün bundan sonrada sizin lehinize sonuçlanacağını beklemek bencillikten öte olamaz.
__________________
"Merkez-i Hâke Atsalar da bizi ; Kürre-i Arz'ı patlatır çıkarız !" |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() tayfun5883 Şuan
Son Aktivite: 13.12.2013 12:39
Üyelik Tarihi: 10.09.2006
Yaş: 50
Mesajlar: 276
Tecrübe Puanı: 750
![]() |
ben açılmak medeniyetlik demiyorum daha okuduğunu anlayamıyorsun gelmişsin bana laf yetiştiriyorsun seva hala zor ediyorki iranda zorla kadınlara başını kapattırıyorlar Türkiyede ise açıyorlar dedi bende ona cevaben zaten sivasın %80 i kapalı peki onlara neden açtırmıyorlar dedim
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ErdalGüler Şuan
Son Aktivite: 28.01.2010 16:37
Tournaments Won: 5 Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Mesajlar: 967
Tecrübe Puanı: 857
![]() |
Alıntı:
Bu ülke senin gibiler yüzünden oldukça fazla gelişti, işte gelinen nokta ortada, kızlarımız okula gidemiyor neden mi? Allah'ın kanununu uyguladığı için, bırakın bu işleri kardeşim. Kim haklı kim haksız Allah'ın huzurunda herşey belli olacak. İşte ben o zaman gencecik kızlarımıza bu zulüm karşısında seyirci kalan ve destekleyenlere hakkımı helal etmeyeceğim. Ahirette hepsinden davacı olacağım.
__________________
Bir moderatör kendi görüşü karşısındaki görüşlere saygı duymuyorsa artık böyle bir sitede bulunmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Tarafsız moderatör şart....
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cley Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 8.021
Tecrübe Puanı: 10
![]() |
Alıntı:
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() heartache58 Şuan
Son Aktivite: 25.02.2014 13:13
Üyelik Tarihi: 23.11.2008
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 845
![]() |
Atam yaşıyor olsaydı eminimki böyle bir sorun asla olmayacaktı..müslüman bir ülkede 'bir başörtülünün kamusal alanda kısıtlanması' asıl gerilemenin sebebi bu zihniyettir bence..
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| bilgisayarla iLqili 100 konu.. | selocan58 | Bilgisayar ve İnternet Dünyası | 3 | 04.07.2009 15:32 |
| Sivas, bize Başkan'ımızın emaneti | H_Turan | Röportajlar | 0 | 27.05.2009 18:32 |
| Müslüman Evrimcilerin Cevaplamaları Gereken Konular | kaanansay | Muhtelif konular | 3 | 27.04.2009 14:17 |
| Sivas Bize Başkanımızın Emaneti | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 10 | 16.04.2009 16:23 |
| FARK ETMELI INSAN ! | fertelliyim | Serbest Kürsü | 4 | 21.01.2009 19:29 |