|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kılavuz Mahallesi'nde bulunan ve toprak kayması tehlikesi nedeniyle yıllar önce boşaltılan sağlık ocağı binası kaderine terk edildi. Yıllardır atıl vaziyette bekleyen binanın içinde ve çevresinde olumsuz görüntüler ortaya çıkarken, mahalle sakinleri de bu konuda tedirgin olduklarını ifade ettiler. Eski sağlık ocağı binasının yıllardır atıl vaziyette beklediğini söyleyen mahalle sakinleri, binanın camlarının kırıldığını ve iç kısmının da alemcilerin mekanı haline geldiğini söylediler. Sağlık ocağının kalıcı bir binaya taşınmasının ardından atıl vaziyette bekleyen bina bir türlü yıkılmazken, yetkililerin bu konuda çalışma başlatarak bu soruna bir çözüm bulmaları bekleniyor. Sivas Hürdoğan |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bakarsan Bağ bakmassan Dağ olur demişler.Bakılıp ilgilenen olmazsa olacağı bu.
Madem burası taşındı, burada'da bir hizmet olmayacaksa, yıkın yerine uygun birşeyler yapın, bu çirkin görüntüden'de kurtulun...
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Salim58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eskiden okuldan kacmak icin hasta numarasi yapip rapor alirdik.
Üzücü bir durum.
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() filografozan Şuan
Son Aktivite: 30.06.2014 00:13
Üyelik Tarihi: 05.04.2010
Yaş: 56
Mesajlar: 3.298
Tecrübe Puanı: 922
![]() |
ah o yetkililer yokmu?herşeyi içinden çıkılmaz hale getirip kördüğüm ediyorlar.
bunedenlede hiçbir iş düzgün,tam,sağlam olmuyor. |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar filografozan'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
ah be çocukluğum ne günler geçirdik o sağlık evinde bizim mahallenin sağlık ocağı gözlerim doldu görünce keşke yıklmasalrda başka hizmetlerde kullanılsa oralar bize göre tarihi eer be okula gitmemek için gider kolumuzu bacağımızı sardırırdık hizmetliye oda sarardı garibim yaşıyosa allah uzun ömürler versin .
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() goramaz Şuan
Son Aktivite: 15.06.2026 21:25
Üyelik Tarihi: 06.07.2008
Mesajlar: 7.310
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
ne amaçla kullanıllırsa kullanılsın yine boşaltılacaktır. baştan hata yapılmış. madem zemin kötüyüdü niçin binayı yapmışlar? muz cumhuriyeti...
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|