|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sivas'ta bir grup liseli genç, üniversiteye giriş sınavı sistemini protesto etti. Kendilerini 'Liseli Gençlik Muhalefeti' olarak adlandıran bir grup liseli genç, üniversiteye giriş sınavı sistemine tepki göstermek amacıyla Cumhuriyet Meydanında toplandı. Ellerinde 'YGS-LYS-ÖSS hepsi ölüm, hepsi işkence, bilimsel lise, sınavsız üniversite' yazılı pankart ile 'özgürlük sokakta, liseliler kavgada', 'sınavlara inat yaşasın hayat' yazılı dövizler taşıyan grup, üniversiteye giriş sınav sistemini protesto etti. Grup adına basın açıklaması yapan İbrahim Ada, 'Liselerimizde niteliksizleştirilen eğitimin sonucu olarak sermayeye rant sağlama amacıyla bizlere dayatılan, geleceğimizi karartan, bu sınav sistemine öfkemizi haykırmak için diğer tüm illerde olduğu gibi Sivas'ta da liseli gençlik muhalefeti olarak alanlardayız. Bu sorun bizlere 12 yaşından itibaren gelecek kaygısı olarak aşılanmaktadır' diye konuştu. Açıklamanın ardından grup çeşitli sloganlar atarak sınav sistemini protesto etti. Gruptan üzerinde kefen şeklinde bir giysi bulunan genç, 'YGS-LYS-ÖSS' yazılı tabut şeklindeki kartonun içerisine girerek sınav sistemine tepki gösterdi. Grup, açıklamanın ardından dağıldı. Basın açıklaması sırasında, polis geniş güvenlik önlemleri aldı. ( AHM-DOĞ-ZBD) - SİVAS |
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|