|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#11 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() goramaz Şuan
Son Aktivite: 15.06.2026 21:25
Üyelik Tarihi: 06.07.2008
Mesajlar: 7.310
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
yapmadıkları bir eylem yapmak kalmış ki zaten .. onun dışında merak etmeyin sandığınız kadar mağdur değiller.
__________________
Hoştur bana senden gelen, Ya hil'at ü yahut kefen, ya goncagül ya da diken, kahrın da hoş lütfun da hoş.
|
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Yiğido
![]() ![]() ozanberk2010 Şuan
Son Aktivite: 04.07.2011 00:06
Üyelik Tarihi: 15.02.2010
Mesajlar: 52
Tecrübe Puanı: 603
![]() |
Alıntı:
Alıntı:
Konu ozanberk2010 tarafından (08.06.2010 Saat 02:55 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir.. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sana cevap yazmaya değer bulmuyorum.
Senin gibi kendini insan sarraflığı yaptığını sanıp,hiç tanımadığı insanlar hakkında asılsız ve mesnedsiz cümleler kuran biriyle tartışmam hatadır! Bunu da geç!Benim Sivas sevdam seninle tartışmaya konu olamayacak kadar büyüktür! İşine bak!Biz bu memlekete ,memleket sevdalısı bireyler yetiştiriyoruz,laf üretmiyoruz!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Yiğido
![]() ![]() ozanberk2010 Şuan
Son Aktivite: 04.07.2011 00:06
Üyelik Tarihi: 15.02.2010
Mesajlar: 52
Tecrübe Puanı: 603
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Öncelikle senin yaptığın eleştiri değil,hiç tanımadığın birisine işkembeden hakaretler savurmaktır.Sen benim görüşlerime değil,mesleğime eleştiri getiriyor,sonra da nasıl yaptığını kendin bile bilmediğin şekilde çıkarımlar yapıyorsun.Seninle tartışıp "sıfır" olacağıma,"sıfırım" deyip yalan söylerim daha iyi.Sana daha cevap yazmayacağım!
Haddini bil!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar LaEdri'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#16 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslıgenç Şuan
Son Aktivite: 20.03.2016 23:42
Üyelik Tarihi: 14.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.527
Tecrübe Puanı: 939
![]() ![]() ![]() |
Orada bulunan öğrencilerin emınım çoğu bir kaç kişinin gazıyla orada bulunuyorlar ve neyi savunduklarını bile bilmiyorlar.
Öss , Ygs , vs. vs. kalksın diyelım kı yerıne ne gelebilir bir çözüm yolları varmı acaba yoksa sadece iş olsun diyemı konuşuyorlar? Bende Öss ye hazırlanıyorum ve sınava gerçekten çalışıpta orda burda Össyi eleştiren görmüyorum , adam akllı çalıştıktan sonra Öss Vız gelir Tırıs gider ... |
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar sivaslıgenç'e Teşekkür Ediyor... |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|