|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fertelliyim Şuan
Son Aktivite: 02.10.2011 17:21
Üyelik Tarihi: 12.12.2007
Yaş: 52
Mesajlar: 1.253
Tecrübe Puanı: 804
![]() |
---- BEN KADIN DEĞİLİM AMA BU YAZIDAKİLER HAYATIN GERCEKLERİNDEN
Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı. Annem, 'Geç oldu,'dedi,'zaten yorgunum, ben yatıyorum.' Dedi. Annem kalktı, mutfağa gitti. Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı,kaldırdı. Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çay koydu. Şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi. Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı, akşam yemeği için çözülsün diye de eti aşağıya koydu. Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileri topladı. Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp yerine koydu. Sonra çamaşır makinesinden ıslak çamaşırları çıkarıp astı ve makineyi tekrar doldurdu. Banyodaki çöp sepetini boşalttı. Islak bir havluyu kurusun diye duş perdesinin borusuna astı. Bir gömlek ütüledi, kopuk düğmesini dikti. Çiçekleri suladı. Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu. Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin altına girmiş ders kitabını aldı, masanın üstüne koydu. Kek tarifleri defterini çıkardı, arkadaşına söz verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu. Bakkaldan alınacakları not etti, notu da çantasına koydu.Sonra gitti, 3'ü 1 arada temizleme losyonuyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı. Gece kremini ve kırışık önleyici nemlendiricisini sürdü. Tırnaklarına baktı, törpüledi. İçeriden 'sen yatmaya gitmemiş mıydın' diye seslenen babama şimdi gidiyorum' deyip köpeğin su kabını doldurdu. Kapıları pencereleri kontrol etti, holdeki lambayı yaktı. Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş, lambasını söndürdü, bilgisayarını kapattı, gömleğini astı, yerdeki kirli çorapları toplayıp sepete attı. Bana geldi,'haydi yat artık, biraz da yarın çalışırsın,' dedi. Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gün giyeceklerini hazırladı. 6 maddelik acil işler listesine 3 madde daha ekledi. Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi. İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya öylece bir 'ben yatıyorum' dedi ve gitti yattı. Sizce bu işte bir gariplik yok mu? Kadınların neden daha uzun yaşadığını merak etmiyor musunuz? ÇÜNKÜ BİZİM YAPIMIZ UZUN ÇEKİŞLİ (ve işimizi bitirmeden öyle çabuk çabuk ölemeyiz)
__________________
<<Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bu Gündür...>> "Her Kim Hakkımda Ne Düşünürse Allah İki Katını Versin" [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yiğido
![]() ![]() UTKUM_58 Şuan
Son Aktivite: 16.03.2008 08:38
Tournaments Won: 1Üyelik Tarihi: 27.09.2006
Yaş: 47
Mesajlar: 193
Tecrübe Puanı: 741
![]() |
BABALIKTA ZORDUR; ANNELIKTE; AMA ANELIGI KELIMELERLE ANLATAMAM ANNELIK ICTEN GELEN BIR DUYGUDUR; KURBAN OLURUM BEN ANNELERE; OKADAR FEDARKARDILARKII KENDILERI YEMEZLERE YAVRUM YESIN DIYEE:: :(( ABI DUYGULANDIM YA FERTELLI ABI ANNEMI COK OZLEDIMMMMMMMMMMMMMMM CANIM ANNECII SENI COK SEVIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMM KURBAN OLURUMM GOZLERINE ANNEMMMMMMMMM GOZLERINDE ÖLURUM ANACIMMMMMMMMMMMMMMMM OFFFFFFFFFFFF OF
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fertelliyim Şuan
Son Aktivite: 02.10.2011 17:21
Üyelik Tarihi: 12.12.2007
Yaş: 52
Mesajlar: 1.253
Tecrübe Puanı: 804
![]() |
Alıntı:
__________________
<<Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bu Gündür...>> "Her Kim Hakkımda Ne Düşünürse Allah İki Katını Versin" [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Yiğido
![]() ![]() UTKUM_58 Şuan
Son Aktivite: 16.03.2008 08:38
Tournaments Won: 1Üyelik Tarihi: 27.09.2006
Yaş: 47
Mesajlar: 193
Tecrübe Puanı: 741
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sweetgirl Şuan
Son Aktivite: 01.05.2015 23:50
Üyelik Tarihi: 13.08.2005
Mesajlar: 3.307
Tecrübe Puanı: 1115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
allah rahmet eylesin mekanini cennet etsin evet anne'lerin hakki üzerimizde cok kiymetlerini bilelim gerci büyüklerimizin kiymetlerini bilelim neyse fazla hüzünlenmeden bide kadinlara dersinizki siz ne is yapiyorsunuz ![]() yatiyorum derken bile masallah kac saat sonra anca yatabiliyoruz ![]() paylasim icin cok tskler emegine saglik
__________________
GÜLÜ SEVEN DIKENINE KATLANIR |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4582
![]() |
Annelerimizin kıymetini bilelim dünyanı en güzel varlıkları annelerimizi allah başımızdan eksik etmesin gerci ben annei çok kısa süre görmüştüm ama siz annelerinizi asla incitmeyiniz
TIKLA VE DİNLE ANNEM [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|