|
|
#19 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Sanada hak veriyorum tabiki, fakat cezanın caydırcı olanı ne? Caydırıcı zezayı verdikten sonra ve cezasını çektikten sonra, onu bir daha kabullenebilcekmi karşı taraf? Yoksa ceza tamamen ortadan kaldırmaya yönelikmi, eğer öyle ise bu iki taraf içinde geçerlimi, yoksa sedece bayanlar içinmi.? Bilirsin erkeğin elinin kiridir derler işin içinden çıkarlar. Ha birde ayrılmak neden mükafat olsun orasını anlayamadım. Bugün kadın olsun erkek olsun yuvasının dağılacağını bile bile bunu yaparmı,yapmaz yaparsa göze alıyordur demektir. Bu dediğimiz şey genelde, sevgisizlik, geçimsizlik hallerinde ortaya çıkan şeylerdir. Bugün ülkemiz şartlarında yüzde kaçı ben eşimi sevmiyorum herşey bitti deyip ayrılma kararı alabilir.? Birde çocukları varsa bu dahada zorlaşır. Bugün gelişmiş dediğimiz toplumlarda eğer sevgi, ilgi bitmişse rahatlıkla biribirine açıklayıp ayrılma kararı alabilmekteler. Çünkü, birbirlerini kandırmak yerine gerçeği anlatıp yollarını ayırmak en mantıklısı onlar için. Bizde bu mümkünmüdür mümkünde olmaz zaten. Seven kişi, sayan kişi, dürüst kişi zaten aldatmaz. Bazı niteliklere bürünen kişilerde aldatır. Kişiliğin yanısıra, sevdiği,saydığı değer verdiği kişiyi kaybetme korkusu varsa buda en büyük caydırıcı etkendir bence. Sevgi dolu,saygı dolu, huzur ve mutluluk dolu nice aileler oluşması dileklerimle
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|