|
|
#31 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CrSivaslim58 Şuan
Son Aktivite: 01.05.2025 13:22
Tournaments Won: 2 Üyelik Tarihi: 22.12.2007
Yaş: 28
Mesajlar: 1.861
Tecrübe Puanı: 922
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben bile Bare birazcik Halyay çekmeyi billiyom
Ama(((Birazcik))))) ![]()
__________________
BIR TESEKÜRK YETER!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Yeni Yiğido
![]() zülal Şuan
Son Aktivite: 30.08.2008 14:19
Üyelik Tarihi: 22.08.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
bende hiç beceremiyorum nolucam ben bana da öğretin çok utanıyorum düğünlerde
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WåñTêd_øØ7 Şuan
Tournaments Won: 2Üyelik Tarihi: 05.02.2008
Mesajlar: 1.335
Tecrübe Puanı: 815
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çok azcık bılıyorum hatta az denılmıyecek kadar az
![]() ![]() ![]()
__________________
Nefsini baş tacı eden , Dinini hor görür...
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() yigidonun_kızı Şuan
Son Aktivite: 13.12.2018 11:32
Üyelik Tarihi: 03.05.2008
Mesajlar: 372
Tecrübe Puanı: 705
![]() |
manyak halay çekerim hep halay başıyım
![]() ................ |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Yasaklı
Esengül Şuan
Son Aktivite: 02.09.2010 23:31
Üyelik Tarihi: 16.12.2007
Mesajlar: 520
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Editör
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SivasLady Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 2.501
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oynamasini severimsivas halayindan baslayip - zeybege kadar kolbastisi horon tepmesi cepki semame damat halayi vs. vs.vs. (halk oyunlarina gitmistim ondan kaynaklaniyor )sönmez abi bizim oradada böyle söylenirler: ikide baci yanyana ikide baci yanyana girsem aralarina girsem aralarina merdiveni yukari merdiveni yukari girsem odalarina girsem odalarina acep yarim dermola acep yarim dermola hosgeldin buralara hosgeldin buralara
__________________
Sadece Susmak İstiyorum... Yalan İnsanları Kaale Almadan... Haklıyken Haksız Gözüksem Bile Kendimi Savunmadan... HUZUR Bulmak İstiyorum Gözlerimi Kapayıp Kimseyi Anmadan... Sessizliği Dinlemek İstiyorum,Yüzüme Gülüp Arkamdan Konuşulanları Duymadan... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4581
![]() |
Halayı çok severim ama bu konuda yeteneğim yok
__________________
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Yeni Yiğido
![]() CesurYigido Şuan
Son Aktivite: 07.09.2008 21:23
Üyelik Tarihi: 28.08.2008
Mesajlar: 8
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Selam Esengul naber bi sivas Halayi cekte izleyek
![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() madımak_58 Şuan
Son Aktivite: 16.10.2012 12:47
Üyelik Tarihi: 15.07.2008
Yaş: 40
Mesajlar: 1.068
Tecrübe Puanı: 768
![]() ![]() ![]() ![]() |
anaaamm,bizim Sivasın gençlerinde hiç iş yok mu ne.şu konuda toplasan 3-5 kişi halay çekmeyi biliyormuş.köy düğünü de bir başka oluyor canım.evelalah Sivaslıyız,her halayınıda biliriz.walla düğünde bütün halayları çektimde geldim
![]()
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Abdurrahman 58 Şuan
Son Aktivite: 17.06.2016 17:24
Üyelik Tarihi: 15.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 4.132
Tecrübe Puanı: 1156
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sallan gel
abdurrahman halayı sivas halayı kabak EN SEVDİĞİM HALAYLARDIR.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN BİRİLERİ VAR ...!!! |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|