|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Türkiye Kamu Çalışanları Konfederasyonu (Kamu-Sen)'e bağlı Türk Eğitim Sendikası Sivas şubesinin gayretleriyle öğretmenler promosyon paralarını çok kısa bir sürede alacak. Türk Eğitim Sen Sivas Şube Başkanlığının öğretmenlerin banka promosyonları ile alakalı girişimleri sonuç verdi. Dün sendika yetkilileri İl Milli Eğitim Müdürü A. Murat TANER ile görüşerek bunun sözünü aldı. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yerliturkuaz Şuan
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 866
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Öğretmenlerimize çocuklarımızı emanet ediyoruz onların herhangi bir sorunları olmamalı bence....
Atamız zamanında öğretmenlerimiz çok iyi paralar alıyorlardı şuanki durum ortada ikinci bir işte çalışmak zorunda kalıyorlar....
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...
Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() seva Şuan
Son Aktivite: 31.08.2010 20:51
Üyelik Tarihi: 04.02.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 15.375
Tecrübe Puanı: 2232
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aslında öğretmenlerimiz Yüzdelik maaş artışlarıyla sefaletten kurtulmaları mümkün olmayan eğitim ve bilim emekçilerinin ücreti belirlenirken “yoksulluk sınırı” dikkate alınmalı, maaşlar insanca yaşanacak bir düzeye çıkartılmalıdır.
__________________
Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, Hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle. [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] CANDA ÖZÜR OLMAZ... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
94.65 ytl..Olay be!Daha doğrusu vay be!
![]()
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|