|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#21 |
|
Yeni Yiğido
![]() Alkapon Şuan
Son Aktivite: 22.01.2009 01:01
Üyelik Tarihi: 21.01.2009
Mesajlar: 1
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Gerçekten çok üzüldüm.Böyle olmamalıydı.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ramazan_d Şuan
Son Aktivite: 28.02.2011 17:52
Üyelik Tarihi: 19.12.2008
Mesajlar: 707
Tecrübe Puanı: 710
![]() |
sivas bu konuda ayıp etmişşşş gidip meydanda tepkisini vermeliydiiiiiii 4 eylül şenliklerinde nasıl duyarlı oluyorsaaa filistin kardeşlerimiz içinde tepki için orada olmalıydııııı
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ramazan_d Şuan
Son Aktivite: 28.02.2011 17:52
Üyelik Tarihi: 19.12.2008
Mesajlar: 707
Tecrübe Puanı: 710
![]() |
yani konserde tüm sivasımız 4 eylülde kalabalık oluyorsaaaaaa yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiii
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|