|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#11 |
|
Usta Yiğido
sivassporlukiz Şuan
Son Aktivite: 17.07.2009 13:50
Üyelik Tarihi: 10.05.2008
Mesajlar: 1.048
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
atlamak isteyen cokdaaan atlardi...
ALLAH kimseyi bu duruma düsürmesin. ALLAH dan uzak olmanin sebebi bu. Sükretmesi gerekirken bunlarin yaptigina bak.kac milyon insan var ac susuz evsiz barksiz.herkez biyerden atlasa dünyada insan kalmaz. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu tür şeylerle alay etmek," hadi atla" gibi, "atlada görelim" gibi, "yok ya blöf yapıyor" gibi yaklaşımlar doğru değildir.
Bu tür sözler o kişiyi daha çok yönledirir. İnsanlığın gerektirdiği şey, o kişiyi ikna edici sözlerle vazgeçirmektir. Hiç kimze durduk yere show yapmak istemez ele alame rezil olmak ister? İnsanın başına gelmeyince bilmez, her zaman olumslukları yaşayan bizde olabiliriz diye düşünmelyiz. .
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() abircan Şuan
Son Aktivite: 21.01.2015 09:55
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.258
Tecrübe Puanı: 1094
![]() ![]() ![]() |
teğetçiler ne der bilemem ama yardakçılara göre hala kriz yok diyen çok, ama epey ağız değiştiren oldu bu arada keşke olmasaydı keşke kriz olmasaydı ama göre göre uçuruma gidiliyor adam hala yok yol düz diyor keçi inadıyla, her geçen gün yangın büyüyor, ama bizim anketle kriz yok diyen teğetçiler ortada yok, millet damlara çıkıyor
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yerliturkuaz Şuan
Son Aktivite: 28.03.2012 10:23
Üyelik Tarihi: 05.09.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 2.017
Tecrübe Puanı: 866
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
intihar care degil sadece kacmaktir sen intihar edince geride kalanlara kim bakacak bunu hic dusundun mu?
Ekonomik kriz yok diyenlere bu en aci bir ornektir...
__________________
Zamanını en iyi değerlendiren zaman benim diyendir...
Sevmek yürek işidir yüreğin yoksa sen niye yaşıyorsun? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ramazan_d Şuan
Son Aktivite: 28.02.2011 17:52
Üyelik Tarihi: 19.12.2008
Mesajlar: 707
Tecrübe Puanı: 710
![]() |
hayatta mutlu bir hayatı yakalayamışşşş insanlardan biri böyle parası olupta mutlu olmak tecrübe ister az parayla ne nice mutlu insanlarımız varrrr böyle çok param olacağına az param olsun mutlu bir hayatım olmasını temenni ederimmm bir kitap okumuştum ferrari satan bilge diye çok etkilendim adam hayattta hiç mutlu olamamış sevdiğiklerini bile üzmüşş son çağre iseeeee bir an önce huzurlu bir tatileee çıkmışşş doğallıklaıylaa huzur veren sakin insanların olmadığı bir yerlere gitmiş çünkü günümüz metropol kentlerde hayatımız trafik gürültü bir çok nedenler hayatımızı alt üst ediliyorr
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|