Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 22.01.2009, 21:14   #21
FurkaN
Editör
 
FurkaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
FurkaN Şuan FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 21.01.2015 21:58

Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 1.240
Tecrübe Puanı: 10 FurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDIFurkaN TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Okul Gibi Duruyor!

Site adına gerekli açıklama yapılmıştır. Biz doğruluğuna inandığımız her haberi tarafsız bir şekilde burada yayınlamaya devam edeceğiz. Amacımız eksiklikleri, yanlışlıkları göstererek Sivas'ımızın doğru bir yolda ilerlemesini sağlamaktır.
__________________
"İnsanın süsü yüzdür,
Yüzün süsü göz!
Aklın süsü dildir,
Dilin süsü söz!"


...İMZALARDA SİYASİ SİMGELER YASAKTIR...

BeNi An, bEnİ aRa, AmA bEnSiZ yÜrÜ...
FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 22.01.2009, 21:19   #22
Merkez_Alperen
Usta Yiğido
 
Merkez_Alperen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Merkez_Alperen Şuan Merkez_Alperen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 11.09.2012 11:23

Üyelik Tarihi: 03.01.2009
Mesajlar: 676
Tecrübe Puanı: 709 Merkez_Alperen FAZLA SÖZE GEREK YOKMerkez_Alperen FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Okul Gibi Duruyor!

İşte bende burada haberin yanlış olduğunu belirterek bir nebzede olsa yardımcı olmaya çalıştım ama pişman oldum!
buyrun devam edin furkan bey..
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
Merkez_Alperen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 24.01.2009, 10:53   #23
MeLody58
Usta Yiğido
 
MeLody58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
MeLody58 Şuan MeLody58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.06.2015 17:15

Üyelik Tarihi: 02.08.2008
Mesajlar: 2.608
Tecrübe Puanı: 920 MeLody58 COK SEVILEN BIR KISIMeLody58 COK SEVILEN BIR KISIMeLody58 COK SEVILEN BIR KISIMeLody58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Okul Gibi Duruyor!

Kaç gündür okuyorum yorum yapmayacaktım ama inanın dayanamadım Neden Milli Piyango Lisesi ??? Evimin Tam karsısında kardeşim bu okul olumsu şeylerde var ama Süper bir okuldur yani egitimle ögretimde Sırf Milli Piyango lisesinde olmuyorki bu tür şeyler Ben Bu okuld okumadım ama Bu Haber Beni çok incitti üzdü Diger Liseleride Araştırıp Yazmanızı Rica Ediyorum Sadece Milli Piyango Lisesi olmasın bu...
MeLody58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 24.01.2009, 16:47   #24
orange58
Yeni Yiğido
NO AVATAR
 
orange58 Şuan orange58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2009 18:37

Üyelik Tarihi: 09.12.2008
Mesajlar: 2
Tecrübe Puanı: 0 orange58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Okul Gibi Duruyor!

evet bencede okullları iyi araştırp öyle karar verilmeli milli piyango yeni okul eski okullara bakın bi neler dönüyor saygılar
orange58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 25.01.2009, 13:55   #25
Başımüstüne
Yasaklı
NO AVATAR
 
Başımüstüne Şuan Başımüstüne isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 02.07.2009 14:00

Üyelik Tarihi: 24.01.2009
Mesajlar: 10
Tecrübe Puanı: 0 Başımüstüne FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Okul Gibi Duruyor!

Amanıın yetişin polisler jandarmalar gençlik elden gidiyor.
Dallas filmi var burda sivasın göbeginde gençlik elden gidiyor
Türkiyedeki bütün okullar süper ama Milli Piyango lisesi berbatmış(!)...
Ne yapacaz biz şimdi başımızı nerlere vuralım...
Başımüstüne isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:32.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.