|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Hertelden Her Telden Muhabbet Burada |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#11 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
Tecrübe Puanı: 5520
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() suzii Şuan
Son Aktivite: 18.09.2015 17:48
Üyelik Tarihi: 30.03.2009
Mesajlar: 1.738
Tecrübe Puanı: 803
![]() |
Türklük Yolunda; Ya “ÇERİ” olacaksın! Ya “GERİ” kalacaksın! inşallah türklük yolunun çerisi oluruz.
__________________
“SADEKALLAHUL AZİM”
Azim olan Allah ne güzel, ne doğru söyledi |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
Türklüğün düşmanlarını biliyorum ve anlıyorum… Bundan dolayı da düşmanlarımızdan korkmuyorum… Çünkü fikirlerini biliyor ve neler yapabileceklerini de görüyoruz…
Düşmanlarımızın, Türkiye ve Türk Milleti üzerindeki kendi milli ülkülerini gerçekleştirmek hususundaki verdikleri mücadelenin, Ülkemiz üzerinde bugün ve gelecekte olacak tahribatını da anlıyoruz… İnsan bilmediğinden korkmalı… Bilebildiğin, gördüğün, anlayabildiğin ve tedbirini alabileceğin herhangi bir zararlıdan korkmamalıyız! Ancak Benim korkum var! Kimden mi? Bize; Bizden görünüp, Biz gibi yaşayamayanlardan! Düşmanın emellerine ulaşmasını sağlayıcı en etkili faktör bunlardır… Milli terbiye ve ülküsü hususunda mankurtlaşan içimizdekiler, aslında küresel siyasetin iyi bir müşterisi olduklarının farkında değiller. Söylemlerde, “Vatan-Millet-Sakarya” Yaşamında, “Her şey angarya” Zaman; Gönül bahçelerinde, saklambaç oynama zamanı değil… Zaman; çiçek-böcek-göbek zamanı da değil… Türklük Yolunda; Ya “ÇERİ” olacaksın! Ya “GERİ” kalacaksın! |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Yasaklı
doğan bulut Şuan
Son Aktivite: 03.05.2010 04:13
Üyelik Tarihi: 03.02.2009
Mesajlar: 7.352
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
Tecrübe Puanı: 5520
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
BİZ ki, Allah (CC) ismini yedi iklim dört köşe yaymaya and içmiş BAŞBUĞ VELîLER ve ALEMLERE NİZAM VERME AŞKIYLA kılıç kuşanan ÜLKÜCÜ Bozkurtlarız!.. Biz ki TÜRK VATANLarını sevmede ustayız!.. BİZ ki , YAŞASIN MİLLİYETÇİ BÜYÜK TÜRKİYE, KAHROLSUN KOMUNİSTLER.. AllahÛ EKBER diyen ALPERENLERİZ!.. BİZ,bir avuç askeri ile Kanije,yi müdafa eden TİRYAKİ HASAN PAŞA,NIN UÇ BEYLERİYİZ !.. BİZ , Ne Mutlu Türküm Diyene diyen BOZKURT GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK,ÜN İZİNDE GİDEN İZCİLERİYİZ!.. BİZ, Ruhumuz İSLAM Bedenimiz TÜRK,TÜR diyen BAŞBUĞ ALPASLAN TÜRKEŞİN ASKERLERİYİZ!.. BİZ, top lastiği almak için çizdiği kağıt paranın üzerine kanıyla BEDELİ ÇANAKKALE,DE diye yazan MEHMET TEVFİK,İZ!.. BİZ, her şeyin bittiği zannedilen mütareke döneminde SERV PAÇAVRASINI yırtarak milli mücadele ateşleyen ANADOLU YİĞİTLERİYİZ!.. BİZ, Beşparmak dağlarına KIBRIS TÜRK,TÜR TÜRK KALAÇAKTIR diye yazan MEHMET,LERİZ!.. BİZ,Sovyet emperyalizme karşı sivil direnişi örgütleyen BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ DİYEN OCAKLIYIZ!.. BİZ, komünizme faşistme siyonizme kapitalizme ve her türlü emperyalizme karşı mücadale için yemin edip, hayatlarının baharında bir gül bahçesine girercesine kara toprağın bağrına giren YUSUF İMAMOĞLU,YUZ ,DURSUN ÖNKUZU,YUZ, SÜLEYMAN ÖZMEN,İZ , RUHİ KILIÇKIRAN,IZ ,ALPASLAN GÜMÜŞ,ÜZ!.. BİZ, ülküleri uğruna güle oynaya darağıcına giden MUSTAFA PEHLİVANOĞLU,NUN ÜLKÜDAŞLARIYIZ!.. BİZ, Hüseyin Nihal Atsızın BOZKURTLARIYIZ!.. BİZ, Necip Fazıl Kısakürek,in SAKARYASIYIZ! BİZ ,Osman Yüksel,in SERDENGEÇTİLERİYİZ! BİZ, Soyunda , sopunda, kanında bozukluk olmayan TÜRK oğlu TÜRKÜZ!.. ALLAHA , BAYRAĞA . VATANA, KURAN-A ve . Yemin olsun!.. ŞEHİTLERİM GAZİLERİM EMİN OLSUN !.. KOLTUĞUMUZUN ALTINDA HİSSETTİĞİMİZ bu baş, bu naçiz bedenin üzerinde durduğu müddetçe susmadan, yılmadan, yıkılmadan hak bildiğimiz yolda yalnız kalsak ta yürümeye, gerçekleri hainlerin, satılmışların yüzüne erkek gibi haykırmaya devam edeceğiz!.. BU BÖYLE BİLİNE!.. SOYTARILARA İNAT [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
__________________
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Yasaklı
doğan bulut Şuan
Son Aktivite: 03.05.2010 04:13
Üyelik Tarihi: 03.02.2009
Mesajlar: 7.352
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
Tecrübe Puanı: 5520
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yeri gelmişken isterseniz Arif Nihat Asya’nın fetih marşını bir daha okuyalım.
Fetih Marşı ______________________________ __________ Yelkenler biçilecek, yelkenler dikilecek; Dağlardan çektiriler, kalyonlar çekilecek; Kerpetenlerle surun dişleri sökülecek Yürü, hala ne diye oyunda oynaştasın? Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.! Sen de geçebilirsin yardan, anadan, serden.... Senin de destanını okuyalım ezberden... Haberin yok gibidir taşıdığın değerden... Elde sensin, dilde sen, gönüldesin baştasın... Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.! Yüzüne çarpmak gerek zamanenin fendini... Göster: Kabaran sular nasıl yıkar bendini? Küçük görme, hor görme, delikanlım kendini Şu kırık abideyi yükseltecek taştasın; Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.! Bu kitaplar Fatihtir, Selimdir, Süleymandır. Şu mihrap Sinanüddin, şu minare Sinandır. Haydi artık uyuyan destanını uyandır.! Bilmem, neden gündelik işlerle telaştasın Kızım, sen de Fatihler doğuracak yaştasın.! Delikanlım, işaret aldığın gün atandan Yürüyeceksin... Millet yürüyecek arkandan! Sana selam getirdim Ulubatlı Hasandan.... Sen ki burçlara bayrak olacak kumaştasın; Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.! Bırak, bozuk saatler yalan yanlış işlesin! Çelebiler çekilip haremlerde kışlasın! Yürü aslanım, fetih hazırlığı başlasın... Yürü, hala ne diye kendinle savaştasın? Fatihin İstanbulu fethettiği yaştasın.!
__________________
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 65serdal58 Şuan
Son Aktivite: 07.05.2016 10:20
Üyelik Tarihi: 17.04.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1389
![]() |
Alıntı:
yüreğinize sağlık............ |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kardelencicegi Şuan
Üyelik Tarihi: 27.10.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 48.623
Tecrübe Puanı: 5520
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] Mustafa Yildizdogan Ne Mutlu Türküm Diyene Toprak bedenimi sarsa Bayrak gönlümdeki yarsa Selam Edirneden Karsa Adim adim yürüyene Yesevi'den baslayan yol Haci Bektas Yunus kol kol Hepsinde bir beraber ol Gönül sözü dinleyene Çaglar açtim,çaglar dürdüm Yirmi dört boy hayat sürdüm Dünyaya adalet ördüm Medeniyet dinleyene Üç kitada ayak izim Üç kitada dilim sözüm Türküm Türküm diye sazim Avaz avaz söyleyene Ne Mutlu Türküm Diyene....
__________________
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yasaklı
ayten58 Şuan
Son Aktivite: 19.03.2010 20:23
Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Yaş: 63
Mesajlar: 11.519
Tecrübe Puanı: 0
![]() ![]() ![]() |
kardeeeeş sen unuttunmu ben hatırlatayım o zaman biz türküz türk doğduk türk ölürüz han şaşkın bu vatanı bölecekmiş gülüüp geçeriz benim çanakkalede dört oğluyla birlikte yatan baba annem cehane taşırken şehit düşmüş deliktaş üzernde sen ne diyosunbe kardeşim bizim toprağımız şehit kanıyla sulanmış kolaymı bu vatana hainlerin girmesi bırak erkeklerimizi bizlerde aslan kesiliriz hele bi denesinler helebi yaklaşsınlar bak gör o zaman analar neler doğurmuş.paylaşımınız için teşekkürler.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| DÜNYANIN EN BÜYÜK MUCİZESİ | yağmur58 | Dini sohbet | 4 | 23.05.2010 15:15 |
| SANAL ALEMDE GERÇEK AŞK OLUR MU? | *AHISKALI* | Anketler | 522 | 30.03.2010 01:36 |
| Biliyormusun Sen Kimsin..? | HaZaN | Menkıbeler & Dini Hikayeler | 5 | 14.11.2009 02:34 |
| DA ÖYLE GELDİM SANA.... | sibelYILMAZ | Serbest Kürsü | 14 | 07.07.2009 09:25 |
| BEN YALNIZLIK SEN KİMSİN.. | barikat58 | Serbest Dini Konular | 9 | 06.06.2009 20:39 |