|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kaldırım işgali sebebiyle dükkan kapatan zabıta yeni işgalleri görmüyor. Yaz aylarının gelmesiyle birlikte vatandaşlar çarşı Pazar gezerek güneşli günlerin tadını çıkarmaya çalışıyor. Kent merkezindeki en fazla yoğunluk ise İstasyon ve Atatürk Caddesi’nde yaşanıyor. Ancak vatandaşlar, özellikle Atatürk Caddesi’nde gezinirken sitem ediyor. Esnafların dükkânlarındaki ürünlerini kaldırım üzerinde sergilemesi zaten dar olan kaldırımlarda yürümeyi güçleştiriyor. Kaldırım işgali nedeniyle yolda yürümek isteyen vatandaşlar bu defa da araç sürücülerinin tepkisine maruz kalıyor. Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık misali nerede yürüyeceğini şaşıran vatandaşlar, zabıta ekiplerinin düzenli şekilde denetim yapmasını istiyor. Bir dönem kaldırım işgali yaptığı gerekçesiyle bazı iş yerlerini 2 gün kapatarak ceza yazan zabıta şimdilerde kaldırımın neredeyse 4’te 3’ünü işgal eden esnafı görmezden geliyor. Uygulamanın istenen faydayı sağlaması için istikrarlı bir tutum sergilenmesi gerektiğini düşünen vatandaşlar, yetkilileri göreve davet ediyor. Sivaspostası |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benim bildiğim sadece Sivasta değil her il ve ilçede kaldırımlar yayaların kullanması için yapılır. malesef her yerde durum aynı, hele birde kaldırım biraz daha genişse esnaf içeride ne varsa dışarıya taşıyor.böyle iyi devam ozaman......
Disiplin ortadan kalktı ise görsende görmezden gelirsin,yakında teras yapar dükkanlara katarlarsa şaşırmamak gerek.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() aysima58 Şuan
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23
Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842
![]() |
hakılsınız kardeşim maalesef bu dert her ilin başında var bir yandan arabalar park edilirbir yandan bakkal ve marketlerin yığınak yeriolarak kullanılır sonrada araba birineçarpıncasuç yayadadır neden kaldırımıkullanmazda caddeden gider falan denir anlıycaanız suçlu yine halktır.
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar aysima58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#4 |
|
Yiğido
![]() ![]() edebiyatisyen Şuan
Son Aktivite: 01.03.2014 23:18
Üyelik Tarihi: 03.03.2007
Mesajlar: 102
Tecrübe Puanı: 716
![]() |
Belediye ne yapsın gardaşım.Kaldırsa verilen oylar haram ediliyor, "rahmetli için verdik" diyerek ölü üzerinden siyaset yapılıp başa kalkılıyor. Kaldırmasalar yine bir şekilde suçlanıyor.
__________________
Övünç kaynağımız olan Türkçemize sahip çıkalım. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Navigator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _DuMaN_58 Şuan
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yapacak pek birşey yok. Bir dükkanı kapatırsın. bu sefer başka bir dükkan malını kaldırıma serer. Bu böyle gelip gider ta ki insanlarda ki düşünce değişene kadar.
|
|
|
|
| Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar _DuMaN_58'e Teşekkür Ediyor... |
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() servet 58 Şuan
Son Aktivite: 03.12.2011 16:31
Üyelik Tarihi: 05.01.2009
Mesajlar: 30.793
Tecrübe Puanı: 3718
![]() |
mısırcının ,tezgahını kaldıran eller ,dükkânların kaldırımları işgal eden
ürünlerini kaldırmaya gücü yetmiyor ve bizde garibin çifçinin yanındayız diyenleri konuşturup dinliyor bide inanıyoruz. güçlünün sırtını sıvazlıyan el garibana uzanmasın fakat vurmasında! |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|