Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Zabıta görmezden gelmeye başladı - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 15.06.2010, 06:54   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Zabıta görmezden gelmeye başladı



Kaldırım işgali sebebiyle dükkan kapatan zabıta yeni işgalleri görmüyor.

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte vatandaşlar çarşı Pazar gezerek güneşli günlerin tadını çıkarmaya çalışıyor. Kent merkezindeki en fazla yoğunluk ise İstasyon ve Atatürk Caddesi’nde yaşanıyor.
Ancak vatandaşlar, özellikle Atatürk Caddesi’nde gezinirken sitem ediyor. Esnafların dükkânlarındaki ürünlerini kaldırım üzerinde sergilemesi zaten dar olan kaldırımlarda yürümeyi güçleştiriyor. Kaldırım işgali nedeniyle yolda yürümek isteyen vatandaşlar bu defa da araç sürücülerinin tepkisine maruz kalıyor. Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık misali nerede yürüyeceğini şaşıran vatandaşlar, zabıta ekiplerinin düzenli şekilde denetim yapmasını istiyor. Bir dönem kaldırım işgali yaptığı gerekçesiyle bazı iş yerlerini 2 gün kapatarak ceza yazan zabıta şimdilerde kaldırımın neredeyse 4’te 3’ünü işgal eden esnafı görmezden geliyor. Uygulamanın istenen faydayı sağlaması için istikrarlı bir tutum sergilenmesi gerektiğini düşünen vatandaşlar, yetkilileri göreve davet ediyor.

Sivaspostası
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor...
Alt 15.06.2010, 07:38   #2
Salim58
Moderator
 
Salim58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Salim58 Şuan Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10 Salim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı

Benim bildiğim sadece Sivasta değil her il ve ilçede kaldırımlar yayaların kullanması için yapılır. malesef her yerde durum aynı, hele birde kaldırım biraz daha genişse esnaf içeride ne varsa dışarıya taşıyor.böyle iyi devam ozaman......

Disiplin ortadan kalktı ise görsende görmezden gelirsin,yakında teras yapar dükkanlara katarlarsa şaşırmamak gerek.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder...
Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki 2 Kullanıcı Salim58'e Teşekkür Ediyor...
Alt 15.06.2010, 17:52   #3
aysima58
Usta Yiğido
 
aysima58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
aysima58 Şuan aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23

Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842 aysima58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı

hakılsınız kardeşim maalesef bu dert her ilin başında var bir yandan arabalar park edilirbir yandan bakkal ve marketlerin yığınak yeriolarak kullanılır sonrada araba birineçarpıncasuç yayadadır neden kaldırımıkullanmazda caddeden gider falan denir anlıycaanız suçlu yine halktır.
aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar aysima58'e Teşekkür Ediyor...
Alt 15.06.2010, 19:54   #4
edebiyatisyen
Yiğido
 
edebiyatisyen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
edebiyatisyen Şuan edebiyatisyen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 01.03.2014 23:18

Üyelik Tarihi: 03.03.2007
Mesajlar: 102
Tecrübe Puanı: 716 edebiyatisyen FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı

Belediye ne yapsın gardaşım.Kaldırsa verilen oylar haram ediliyor, "rahmetli için verdik" diyerek ölü üzerinden siyaset yapılıp başa kalkılıyor. Kaldırmasalar yine bir şekilde suçlanıyor.
__________________
Övünç kaynağımız olan Türkçemize sahip çıkalım.
edebiyatisyen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 15.06.2010, 21:15   #5
_DuMaN_58
Navigator
 
_DuMaN_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
_DuMaN_58 Şuan _DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 04.02.2016 20:29
Tournaments Won: 3

Üyelik Tarihi: 20.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 9.619
Tecrübe Puanı: 10 _DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR_DuMaN_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı

Yapacak pek birşey yok. Bir dükkanı kapatırsın. bu sefer başka bir dükkan malını kaldırıma serer. Bu böyle gelip gider ta ki insanlarda ki düşünce değişene kadar.

__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
_DuMaN_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar _DuMaN_58'e Teşekkür Ediyor...
Alt 15.06.2010, 22:53   #6
servet 58
Usta Yiğido
 
servet 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
servet 58 Şuan servet 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 03.12.2011 16:31

Üyelik Tarihi: 05.01.2009
Mesajlar: 30.793
Tecrübe Puanı: 3718 servet 58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Zabıta görmezden gelmeye başladı

mısırcının ,tezgahını kaldıran eller ,dükkânların kaldırımları işgal eden
ürünlerini kaldırmaya gücü yetmiyor
ve bizde garibin çifçinin yanındayız diyenleri
konuşturup dinliyor bide inanıyoruz.

güçlünün sırtını sıvazlıyan el garibana uzanmasın fakat vurmasında!
servet 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:24.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.