|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Divrigi- Kangal, Divriği-Sincan yol ayırımı güzergahından seyir edecek olan araç sürücülerine Emniyet Müdürlüğü’nden uyarı geldi. Karayollarından alınan bilgiye göre Kangal Bölge Trafik Denetleme İstasyon Amirliği sorumluluk güzergahı olan 260–16 DYK’da bugün saat 09:00-12:00 arası yapılacak olan Menfez çalışması nedeniyle Sincan yol ayrımından itibaren Divriği yolunun 3 saat boyunca trafiğe kapatılacağı öğrenildi. Söz konusu zaman içerisinde trafik akışının Sincan-Zara yolu üzerinden sağlanacağı da alınan bilgiler arasında yer aldı. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1350
![]() |
YOL BAKIMI İÇİN YOL KAPANIRMI HAYRET ÖNCE BİYANI YAPCAKSIN ORADA YOL VERCEN SORADA DİĞER TARAFI YAPCAN KÖY YOLU BİLE KAPATILMIYODA KARA YOLUNU NASIL KAPIYACAN
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
arkdaşım bazı durumlarda yolun her tarafını kapatman gerekebilir burda da öyle bir durum var demek ki.yoksa yetkililerde onu düşünüyorlardır yani sen merak etme.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() doğan bulut58 Şuan
Son Aktivite: 13.03.2015 00:32
Üyelik Tarihi: 11.05.2010
Mesajlar: 7.612
Tecrübe Puanı: 1350
![]() |
Alıntı:
yok ben merakda etmiyorum hiç yolumda oralara düşmedide ben öyle hiç anayolun kapandığını görmedimde entarasanıma gitti hakeza bizim yolumuzda duble yol olalı çok oldu neyse ben düşüncemi yazdım sizde kendi yorumunuzu yapa bilirsiniz |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|