|
|
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klimasuyu Şuan
Üyelik Tarihi: 01.05.2009
Mesajlar: 8.602
Tecrübe Puanı: 1487
![]() |
Gidiyorum arkamdan sallanmaz nebir el ne de kol
![]() Görünüyor bana da galiba artık yavaş yavaş yol Burada durulmuyor susuz iftar gelmiyor sıcaklar bol Akşam görüşürüz izninizle şimdi gitmek güzel olur ... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Nöbetçi ozan oluyor gece heran Dostlarla geçiyor anlaşılmıyor zaman Ayrılıp yeniden kavuşmak güzel olur.
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OSMAN ECE Şuan
Son Aktivite: 21.01.2018 14:36
Üyelik Tarihi: 10.02.2009
Mesajlar: 27.526
Tecrübe Puanı: 3387
![]() |
böyle bozuk düzen olmaz
her saz çalan ozan olmaz bu dügümü çözen olmaz çözen varsa işte meydan diyari baba uzatma gençlere söz atma aşıklara saz atma bilen varsa işte meydan |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
tüm gençlere yol görünmüş arif abi nerde kalmış çarpışırsan işte meydan
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Bu kanunu kim koyar Küçük biraz büyük sayar Gelen varsa işte meydan Diyarı baba söyler sözü Şu insanın iki yüzü Mertlik, dostluk olsun özü Yazan varsa işte meydan
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslı fd Şuan
Son Aktivite: 31.03.2012 14:12
Üyelik Tarihi: 31.03.2009
Mesajlar: 5.145
Tecrübe Puanı: 1144
![]() |
Ben o meydanda çok gezdim
Manileri art arda dizdim Şairim diyenleri ezdim Varsa yan bakan işte meydan ![]()
__________________
TÜRKÜM; TÜRKLÜĞÜMLE ÖVÜNÜRÜM, YUMUŞAK BAŞLIYIM AMA SERT GÖRÜNÜRÜM, GEREKİRSE BU VATANIM İÇİN, BİN PARÇAYA BÖLÜNÜRÜM...FD |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arif Coşkun Şuan
Son Aktivite: 10.05.2016 18:12
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 27.868
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Kimse anlamamış sözlerin Bakma bana öyle serin serin ![]() Rakibim olamazsın işte meydan ![]()
__________________
"Dilin düşüncenden önce haraket etmesin" |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslı fd Şuan
Son Aktivite: 31.03.2012 14:12
Üyelik Tarihi: 31.03.2009
Mesajlar: 5.145
Tecrübe Puanı: 1144
![]() |
Alıntı:
Sahip ol sende diline Yoksa kapılırsın selime Varsa itirazı olan işte meydan ![]()
__________________
TÜRKÜM; TÜRKLÜĞÜMLE ÖVÜNÜRÜM, YUMUŞAK BAŞLIYIM AMA SERT GÖRÜNÜRÜM, GEREKİRSE BU VATANIM İÇİN, BİN PARÇAYA BÖLÜNÜRÜM...FD |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sandalli Şuan
Son Aktivite: 21.04.2016 18:58
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Mesajlar: 38.277
Tecrübe Puanı: 4582
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alıntı:
Marifetli belli elin, Kral benim bunu bilin, Bilen varsa iste meydan.
__________________
Yağmurlar Islanıyor
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sivaslı fd Şuan
Son Aktivite: 31.03.2012 14:12
Üyelik Tarihi: 31.03.2009
Mesajlar: 5.145
Tecrübe Puanı: 1144
![]() |
Alıntı:
Bağıra bağıra kısıldı sesim Yenilince kırılmasın hevesin Duyan varsa işte meydan ![]() ![]() ![]() ![]() Senden kral değil vezir olmaz Seni gören huzur bulmaz Bu konu kuru lafla dolmaz Varsa dolduran işte meydan ![]()
__________________
TÜRKÜM; TÜRKLÜĞÜMLE ÖVÜNÜRÜM, YUMUŞAK BAŞLIYIM AMA SERT GÖRÜNÜRÜM, GEREKİRSE BU VATANIM İÇİN, BİN PARÇAYA BÖLÜNÜRÜM...FD |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 3 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 3 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| SitemiziN EnlerI | Mert5858 | Forum oyunları | 641 | 31.05.2012 16:48 |
| Sitemizin Boy Ortalaması | ero | Arşiv | 112 | 02.01.2010 13:21 |
| Halk Ozanları Sivas Buluşması | Sivaslilar.Net | Anasayfa Haberler | 11 | 01.12.2008 14:58 |