|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 | |||
|
Yiğido
![]() ![]() sivaslifani Şuan
Son Aktivite: 03.10.2008 12:34
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Mesajlar: 110
Tecrübe Puanı: 688
![]() |
Çantacı Necmi Ağabey bir hatırasını anlatıyor.
Espirili, hoş bir anlatım dinlemenizi tavsiye ederim ![]()
__________________
Ölümden sonra hayat yoksa, hayat ölümün ta kendisidir...
Ancak inandığım anda yaşadığımı anladım. (TOLSTOY) [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|||
|
|
|
|||
|
|
#2 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4581
![]() |
Çok teşekkür ederim bende beğenerek izledim emeğinize sağlık
__________________
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yiğido
![]() ![]() sivaslifani Şuan
Son Aktivite: 03.10.2008 12:34
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Mesajlar: 110
Tecrübe Puanı: 688
![]() |
Sağolun kardeş, seyrettiğiniz ve yorumda bulunduğunuz için.
__________________
Ölümden sonra hayat yoksa, hayat ölümün ta kendisidir...
Ancak inandığım anda yaşadığımı anladım. (TOLSTOY) [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Serd@r Şuan
Son Aktivite: 26.02.2026 00:19
Üyelik Tarihi: 06.11.2005
Yaş: 48
Mesajlar: 1.999
Tecrübe Puanı: 970
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Çok güzel bir cevap vermiş!
Paylaşımın için sağol!
__________________
๑۩۞۩๑ TÜRKiYE ๑۩۞۩๑
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yiğido
![]() ![]() SivasAhmet Şuan
Son Aktivite: 01.12.2010 13:41
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 48
Mesajlar: 51
Tecrübe Puanı: 768
![]() |
Bu ne hal ve hareket bee.
Seyrederken epey eğlendim.Teşekkürler paylaşımın için. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yiğido
![]() ![]() sivaslifani Şuan
Son Aktivite: 03.10.2008 12:34
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Mesajlar: 110
Tecrübe Puanı: 688
![]() |
Evet eğlendiriyor, eğlendirirken düşündürüyor
![]() Beğendiğinize sevindim Ben teşekkür ederim.
__________________
Ölümden sonra hayat yoksa, hayat ölümün ta kendisidir...
Ancak inandığım anda yaşadığımı anladım. (TOLSTOY) [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
Yiğido
![]() ![]() sivaslifani Şuan
Son Aktivite: 03.10.2008 12:34
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Mesajlar: 110
Tecrübe Puanı: 688
![]() |
Bu da bir başka sohbeti. "iyilik yapan iyilik bulur"
![]()
__________________
Ölümden sonra hayat yoksa, hayat ölümün ta kendisidir...
Ancak inandığım anda yaşadığımı anladım. (TOLSTOY) [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|||
|
|
|
|||
|
|
#8 |
|
Yeni Yiğido
![]() ekingölü Şuan
Son Aktivite: 19.11.2012 16:59
Üyelik Tarihi: 01.10.2006
Yaş: 60
Mesajlar: 4
Tecrübe Puanı: 0
![]() |
SAĞOL KARDEŞ GÜZEL BİR SOHBETTİ.KONUYU ESPİRİLİ BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞ ÇOKDA GÜZEL OLMUŞ.ALLAH RAZI OLSUN
__________________
KÖYÜMÜN CAMİSİ SİVAS-HAFİK-EKİNGÖLÜ KÖYÜ CAMİ [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|
|
|
|
|
#9 | |||
|
Yiğido
![]() ![]() sivaslifani Şuan
Son Aktivite: 03.10.2008 12:34
Üyelik Tarihi: 14.12.2007
Mesajlar: 110
Tecrübe Puanı: 688
![]() |
Seyretmeye devam o zaman
DÜNYA DÖNMEZ
__________________
Ölümden sonra hayat yoksa, hayat ölümün ta kendisidir...
Ancak inandığım anda yaşadığımı anladım. (TOLSTOY) [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] |
|||
|
|
|
|||
|
|
#10 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sweetgirl Şuan
Son Aktivite: 01.05.2015 23:50
Üyelik Tarihi: 13.08.2005
Mesajlar: 3.307
Tecrübe Puanı: 1114
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gercektende cok hos bir sohbeti var. Bu güzel paylasimin icin cok tsk ederim. Emegine saglik.
__________________
GÜLÜ SEVEN DIKENINE KATLANIR |
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|