|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Anasayfa Haberler Sivas Haberler |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Site Habercisi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sivaslilar.Net Şuan
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sivas Belediyesi, Sıcak Çermik'e dört mevsim hizmet verecek havuz inşa ediyor. Sivas Belediyesi, Sıcak Çermik'e dört mevsim hizmet verecek havuz inşa ediyor. Sivas ve Kalın belediyeleri arasında yapılan anlaşma ardından kurulan Yatırım Birliği'yle birlikte, Sivas Belediyesi, Sıcak Çermikteki düzenlemelere hız verdi. Belediye, mesire alanlarının düzenlemesinde sona yaklaşırken, bina temelleri atmaya başladı. İlkbaharla birlikte yapımına başlanan pide fırını, market ve lokanta gibi sosyal tesislerin kaba inşaatı tamamlandı. İnşaatlarda, ince yapılara geçildi. Sefa Oteli'nin arkasına ise 4 mevsim hizmet verecek yeni havuz inşa edileceği öğrenildi. 200 metrekare toplam kapalı alan üzerine kurulacak tesiste iki ayrı havuz bulunacak. Bay ve bayanlara yönelik havuzların her ikisinin içerisinde çocuklar için mini havuzlar yer alacak. Havuzlar kapalı olarak inşa edilecek. Havuzlara Sefa Otel'den tüp geçitle bağlantı yapılacak. Otelde konaklayacak müşteriler , banyolara ve yeni havuzlara, dışarı çıkmadan geçiş yapabilecekler. Havuzların temelleri kazılmaya başlandı. Önümüzdeki günlerde inşaatına başlanacak havuzları, belediye firması Özbelsan A.Ş yapacak. İnşaatın, yaz sonuna bitirilmesi planlanıyor. Kapalı havuzların bitimi ile birlikte şu anda kullanılan açık havuzlar yıkılarak hizmet dışı bırakılacak. Yeni havuzların en büyük özelliği , 4 mevsim hizmet verecek olması. Şu an kullanılan havuzlar sadece yaz mevsiminde müşterilere açılıyordu. Sıcak Çermik'te yeni havuzların tamamlanması ile birlikte yaz kış banyo hizmeti olduğu gibi havuz hizmeti de verilecek. Fırın, market ve lokanta ise bu ay sonunda hizmete girecek |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salim58 Şuan
Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bunların hepsi zaten vardı. yenileri yapılıyorsa eskileride yıkmaları normal.yeni yatırımlar yapılması gerek. havuzlarda zaten vardı, sadece kışında hizmet vermesi sağlanmış, kışın pek fazla giden olmazki zaten.Yinede hayırlı olsun diyelim...
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() burak5866 Şuan
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47
Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863
![]() |
dün haberde okumuştum burdaki su afyondakine eşdeğermiş.ama biz nedense değerlendiremiyoruz.bir 5 yıdlızlı otel yapska şuraya tammadır amam yatırımcı yokki.sivaslıalr nerdesiiniz memleketinize sahip çıkın.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LaEdri Şuan
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Başkanın 5 yıldızlı otel yatırımlarından ayrı bir çalışmadır umarım!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52) |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|