Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)

Warnung: Illegal offset type in [path]/includes/functions_post_thanks.php (Zeile 110)
Kuzey yolu yapılmalı - Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar
Forum - Ana Sayfa Takvim S?k Sorulan Sorular Arama

Zurück   Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar > Haberler > Anasayfa Haberler
SİTE ANA SAYFA Galeri Kayıt ol Yardım Ajanda Oyunlar Bugünki Mesajlar

Anasayfa Haberler Sivas Haberler



Son 15 Mesaj : Hatıra defteri           »          Sitemizin Ozanları           »          Hangi Model Cep Telefonu?           »          Atatürk'ün Çocukluğu'na Ait Hikayeler           »          Şehzade Osman           »          Antilop İle Akrebin Dostluğu           »          Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 2           »          SEVDİM İŞTE....           »          NEFRET ETTİM İŞTE!!!!!           »          AFORİZMALAR (SAÇMALAMLAR)-1           »          SEÇKİNLER/SEÇİLMİŞLER DÜNYASI           »          Hatalarımızdan Dersler Alabilmek Ümidiyle.           »          Araf Suresi 172-173. Ayetler.( Ben Sizin Rabbiniz Değil Miyim)           »          İnancımızı Kullananların Artık Tuzağına Düşmeyelim.           »          ULAŞ-Yapalı
Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil
Alt 08.06.2010, 13:28   #1
Sivaslilar.Net
Site Habercisi
NO AVATAR
 
Sivaslilar.Net Şuan Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.847
Tecrübe Puanı: 977 Sivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz seinSivaslilar.Net kann auf vieles stolz sein
Standart Kuzey yolu yapılmalı



Sivas'ın Kuzeyinden geçecek alternatif bir çevre yolu düzenlemesi gerekli hale geldi.

Kuzey çevre yolunun yapılması ve havaalanına bağlanması Sivas’ın önünü açacak bir proje olarak değerlendiriliyor.
2008 yılında Karayolları 16. Bölge Müdürlüğünce ihalesi yapılan 2009 yılında bölünmüş yol olarak yapımı tamamlanan Sivas Havaalanı yolu son yağışlardan sonra trafiğe kapatılmış, havaalanına ulaşım servis yolundan yani eski yoldan devam ediyordu. Bölgedeki alanın heyelanlı olması nedeniyle oluşan çatlaklar şimdilerde önüne geçilemez hale geldi. Çatlaklar artmaya başlarken eski yolda yamalama çalışmaları yapılmaya başlandığı gözlemlendi. Yolun projesi gerçekleştirilmeden önce, zemin araştırması, etüt çalışması, toprak analizi hiç mi olmamışçasına yapılan yola harcanan paraların boşa gittiği bir kez daha ortaya çıktı. Sürekli onarım gerektiren hem eski hem de yeni yol aynı sorunla karşımıza çıkacağından başka bir projenin geliştirilmesi gerekiyor. Yeni bir terminal binasına kavuşan havaalanına karayolundan ulaşımın sıkıntısız şekilde gerçekleşmesi elzem görünüyor.
Bunun için de henüz proje safhasında olan kuzey çevre yolunun yapılması ve havaalanına bağlanması gerekiyor. Böylece hem sürekli yol onarımı için yapılan israfın önüne geçilebilir hem de Sivas’ın önünü açacak bir proje oluşturulabilir.

Sivaspostası
Sivaslilar.Net isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar Sivaslilar.Net'e Teşekkür Ediyor...
Alt 08.06.2010, 14:02   #2
Salim58
Moderator
 
Salim58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Salim58 Şuan Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 11.05.2009
Yaş: 59
Mesajlar: 59.381
Tecrübe Puanı: 10 Salim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekanntSalim58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

Madem bu yol düzen tutmuyor neden yama yaparak parayı yok yere harcıyorlar acaba. buraya yapılan yamalar kaç gün kaç ay gidiyor bilmem ama yap güzel bi yol,hem sürekli yamadan kurtul hemde Sivasa yakışır bi yol olsun. hem şuanki yol zaten güzel değil derelerin içinden döne döne çıkıyorsun.
__________________
Asil İnsan İdare Eder, Aciz İnsan Şikayet Eder, Basit İnsan İftira Eder, Dürüst İnsan Sabreder...
Salim58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2010, 15:59   #3
burak5866
Usta Yiğido
 
burak5866 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
burak5866 Şuan burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47

Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863 burak5866 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

işte bu haber beklenen haberi duydum galiba.bunu kaç defa her yorumda belirttim.kaç defa karayollarına mail attım böyle bir proje şu an gündemimizde yok diye ban cevap atmışlardı ama sonunda başlayacaklarmış.ne kadar doğru bilemem ama keisnlikle gerekli ve şart bir proje.hem mevcut çevre yolu artık şehir içi yolu gibi hemde bu yolla yeni imar alanları açılacak.inşallah 3 gidiş ve 3 gelişli büyük kaliteli bir yol olur.Bana deseler sivasa ilk ne yaparsın diye ilk bunu yaparım inşallah yalan değildir.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...
burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar burak5866'e Teşekkür Ediyor...
Alt 08.06.2010, 23:11   #4
MUTLU İTİK
Tecrübeli Yiğido
 
MUTLU İTİK - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
MUTLU İTİK Şuan MUTLU İTİK isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 13.07.2015 18:04

Üyelik Tarihi: 21.10.2006
Yaş: 46
Mesajlar: 230
Tecrübe Puanı: 742 MUTLU İTİK FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

Alıntı:
Salim58 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
Madem bu yol düzen tutmuyor neden yama yaparak parayı yok yere harcıyorlar acaba. buraya yapılan yamalar kaç gün kaç ay gidiyor bilmem ama yap güzel bi yol,hem sürekli yamadan kurtul hemde Sivasa yakışır bi yol olsun. hem şuanki yol zaten güzel değil derelerin içinden döne döne çıkıyorsun.
yukarıdaki yazıdan ne anladınız bilmiyorum ama hiç gitmeiş gibi yorumyazmışsınız hava alanına çelebiler köyü yol ayrımından yukarısına yapılan bölünmüş yoldan bahsediliyor oası heyelanlı olduğu ve son yağışlarla çatlakların büyüdüğü ve yolun neredeyse iki aydır ervis yolu yani erki meraküm köylerinin yolundan verildiği ve servis yolunun yamalarla iyileştirildiği anlatılmış.
MUTLU İTİK isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2010, 23:14   #5
LaEdri
Usta Yiğido
 
LaEdri - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
LaEdri Şuan LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır

Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 6.011
Tecrübe Puanı: 1341 LaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDILaEdri TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

Kuzey Yolu falan bilmem de,Sivas yolları artık bu kadar arabayı kaldıramayacak duruma gelmiştir!Şu an trafik sorunu Sivas'ın en önemli sorunlarından biri haline geldi neredeyse!Belediye ne eder ne yapar bilmem ama birkaç yere acilen köprülü kavşak lazım,ama borça ama kendi kaynağıyla!
__________________
Hani o, babasına ve kavmine, “Ne bu tapınıp durduğunuz heykeller?” demişti.(Enbiya-52)
LaEdri isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2010, 23:14   #6
MUTLU İTİK
Tecrübeli Yiğido
 
MUTLU İTİK - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
MUTLU İTİK Şuan MUTLU İTİK isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 13.07.2015 18:04

Üyelik Tarihi: 21.10.2006
Yaş: 46
Mesajlar: 230
Tecrübe Puanı: 742 MUTLU İTİK FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

Alıntı:
burak5866 Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
işte bu haber beklenen haberi duydum galiba.bunu kaç defa her yorumda belirttim.kaç defa karayollarına mail attım böyle bir proje şu an gündemimizde yok diye ban cevap atmışlardı ama sonunda başlayacaklarmış.ne kadar doğru bilemem ama keisnlikle gerekli ve şart bir proje.hem mevcut çevre yolu artık şehir içi yolu gibi hemde bu yolla yeni imar alanları açılacak.inşallah 3 gidiş ve 3 gelişli büyük kaliteli bir yol olur.Bana deseler sivasa ilk ne yaparsın diye ilk bunu yaparım inşallah yalan değildir.
kardeş bu yol yukarıda anlattığım yer çelebilerin yukarısına neden 6 şeritli yolyaplsın. yapılacak demiyor adamlar şu anki havaalanı tırmanma yolu duble olan kısım sağlam olmdığı için kuzey çevre yolu askya alınmış.
MUTLU İTİK isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için Yandaki Kullanıcılar MUTLU İTİK'e Teşekkür Ediyor...
Alt 08.06.2010, 23:56   #7
aysima58
Usta Yiğido
 
aysima58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
aysima58 Şuan aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 07.12.2015 00:23

Üyelik Tarihi: 19.03.2010
Mesajlar: 12.478
Tecrübe Puanı: 1842 aysima58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

yol kırılmış kele yama tutarmı yeniden yapılmazsa oğul,allah allaah.
aysima58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Alt 09.06.2010, 09:46   #8
burak5866
Usta Yiğido
 
burak5866 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
burak5866 Şuan burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır
Son Aktivite: 19.08.2021 15:47

Üyelik Tarihi: 10.12.2008
Yaş: 36
Mesajlar: 2.221
Tecrübe Puanı: 863 burak5866 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kuzey yolu yapılmalı

Alıntı:
MUTLU İTİK Nickli Üyeden Al?nt? Mesajı Göster
kardeş bu yol yukarıda anlattığım yer çelebilerin yukarısına neden 6 şeritli yolyaplsın. yapılacak demiyor adamlar şu anki havaalanı tırmanma yolu duble olan kısım sağlam olmdığı için kuzey çevre yolu askya alınmış.
anladım dediğini ama benim dedeiğim yolla ilgili karayolalrı öyle bir proje gündemimizde yok demişti.ben onunla karıştırdım.onuda koaly kolay yapacakalrını sanmam ama gerçekten çok gerkeli bişey.

sivasa kuzey çevre yolu kesinlikle şart bence.hem yeni imar alanları açılır hem yük şimdiki çevre yoluna doğru kayar biraz hemd eoralar daha geniş yollar olduğu için merkezde yoğunluk azalır.ama ben yapacaklarını sanmıyorum bari havaalanı yolunu yapsınlar eskiyi.
__________________
gençliğine güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...

Konu burak5866 tarafından (09.06.2010 Saat 09:46 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Arka Arkaya Mesajlar Yazdığınızdan Dolayı Flood Önleyici Devreye Girdi. Mesajlar Sistem Tarafından Otomatik Olarak Birleştirilmiştir..
burak5866 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   sendpm.gif Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesaj?n?z? De?i?tirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Hizli Erisim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:34.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.