|
|||||||
| SİTE ANA SAYFA | Galeri | Kayıt ol | Yardım | Ajanda | Oyunlar | Bugünki Mesajlar | Arama |
| Arşiv Güncelliğini Yitirmiş Konular |

![]() |
|
|
Seçenekler | Arama | Stil |
|
|
#1 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fertelliyim Şuan
Son Aktivite: 02.10.2011 17:21
Üyelik Tarihi: 12.12.2007
Yaş: 52
Mesajlar: 1.253
Tecrübe Puanı: 803
![]() |
Yaşamını Yitirdi
Zaman zaman alkışlarla kaldırılan cenâzelerimiz için radyolarımız, televizyonlarımız, gazetelerimiz "yaşamını yitirdi" ifâdesini kullanıyorlar. "Yaşamını yitirdi" ne kadar çirkin, ne kadar zavallı, ne kadar cin çarpmış bir sarsak cümle Dünkü zengin Türkçemizde, ölüm gerçeğini anlatan yüzden fazla ifâde vardı. İşte onlardan bâzıları. Bir kimse dünyâsını değiştirince ondan sâdece "öldü" veya "yaşamını yitirdi" diye bahsedilmiyordu. Şu güzel, şu zarif, şu ince, şu pırıl pırıl kelimeler, deyimler kullanılıyordu. Meselâ şöyle deniliyordu:
__________________
<<Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bu Gündür...>> "Her Kim Hakkımda Ne Düşünürse Allah İki Katını Versin" [Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tecrübeli Yiğido
![]() ![]() ![]() çılgın-sedat Şuan
Son Aktivite: 25.04.2015 00:49
Üyelik Tarihi: 10.06.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 409
Tecrübe Puanı: 775
![]() ![]() |
bence en uygun kelime bu Vefât etti.
__________________
[Üye Olmayanlar Linkleri Göremez. Üye Olmak İçin Tıklayın...] 88/2 güneydoğunun zalim komandosu |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() altuntas58 Şuan
Son Aktivite: 11.10.2012 20:24
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 38.469
Tecrübe Puanı: 4581
![]() |
Bence en uygun kelimeler Ebediyete göçtü.Vefât etti Gibi olalı
__________________
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tatlı Yarışması 1.si
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gürün_güzeli Şuan
Son Aktivite: 31.01.2014 09:32
Üyelik Tarihi: 05.06.2007
Yaş: 36
Mesajlar: 2.812
Tecrübe Puanı: 984
![]() ![]() ![]() ![]() |
vefat etti bence.......en uygunu........................ ..........ama allah söyletmesin.........
__________________
Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa...... HayAtıMa qiRen heRkese YasanmıS heRseYe TesekküRLer BüyüYoRm siziNLe...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usta Yiğido
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 58memo Şuan
Son Aktivite: 30.01.2014 19:31
Üyelik Tarihi: 15.12.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 2.234
Tecrübe Puanı: 900
![]() |
bencede, Rahmet-i Rahmân' a kavuştu. , vefat etti.
________________ |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye Okuyor. (0 Kay?tl? Üye Ve 1 Misafir) | |
|
|